Can Eğridere

Can EĞRİDERE (Jegraphy)


1982 - Ankara doğumluyum.
2000-04 Akdeniz Ün. G.S.F. Grafik Tasarım Bölümü Mezunuyum
Grafik Tasarımcıyım
Antalya'da Yaşıyorum.
Optimist Grafik'te çalışıyorum.

Beni takip etmek için:

Google Profilim
Facebook
Friendfeed
Twitter
LastFm
StumbleUpon
Wakoopa
Rss

Site içi Arama



Rss Abonesi Ol
Önceki Yazıyı Oku
« Dabülü ??

Yaz Duvara: www.yazduvara.com / Milliyet Duvar

Düşünce, Hayat, Internet, Tasarım Yorum Ekle

Bu Yazıyı Bu yazıyı 14,514 kişi okudu.
1 Puan2 Puan3 Puan4 Puan5 Puan (8 Kişi, Ortalama: 3.88)
Loading ... Loading ...

www.yazduvara.com‘a televizyondaki reklamlarını izledikten sonra bir ziyaret düzenledim. Uygulamayı gerçekten beğendim. Yaz Duvara; halkın toplumsal tepkilerini etkili bir şekilde gösterebilmeleri için kullanışlı bir platform. Milliyet Gazetesi‘ne bu oluşumu için teşekkür ediyorum.

Yaz Duvara; Size duvar yazınızı oluşturabileceğiniz araçlar ile birlikte sunulmuş sanal bir duvar. Bu araçlar ile siz çalışmanızı oluşturuyor ve kaydediyorsunuz. Kişisel bilgilerinizi girdikten sonra size çalışmanızın adresi veriliyor bu adresi bookmark tuşuna basarak sık kullanılanlara eklemenizi tevsiye ederim. Bu şekilde Duvar Yazınızı arkadaşlarınıza gönderebilirsiniz. Bu şekilde daha çok oy alabilirsiniz. Sanırım oylamanın uygulama içinde çok bir önemi yok. Kaç kişi görüntüledi bilgisi verilse daha iyi olabilirmiş.

Onay sürecini geçerseniz çalışmanız yayınlanıyor. Ziyaretçiler çalışmalara puan verebiliyor. Burada bir adaletsizlik var. İlk baştaki çalışmaların daha çok ziyaretçi alması kaçınılmaz olmuş. Milliyet’ten duvardaki bu soruna bir çözüm bulmasını tavsiye ederim.

Benim çalışmalarımın bulunduğu sayfalara ulaşmak için buraya ve buraya tıklayabilirsiniz. Görmüşken puanda verirseniz sevinirim. Teşekkürler :) (2. çalışmam onaylanmadı. Yazımın devamında açıklaması var.)

Sitenin tasarımı tam olması gerektiği gibi olmuş. Umarım bu çalışmada insanların tepkileri ulaşması gereken yerlere ulaşır. Milliyet daha sonra bu çalışmalardan etkili olanların toplandığı bir duvar kataloğu oluşturup yayınlarsa da çok güzel olur.

Ek Not: Sansüre Hayır” şeklinde yaptığım Duvar çalışmam onaylanmamış. Yani sansür’e uğramış. Uyguladıkları anlamsız sansürden dolayı Milliyet’e ettiğim teşekkürü geri alıyorum. Bu duvar böyle basit bir konuda bile sansüre uğruyorsa, var olmasının ne anlamı var ki? Ülkemiz böyle maalesef.

-
EkleBunu Sosyal Paylaşım Butonu - Kendi Facebook Sayfana Ekle

“Yaz Duvara: www.yazduvara.com / Milliyet Duvar” yazısına 248 Yorum var!

  1. serdur diyor ki;

    bence çok saçma neden ben duvara derdimi veya tepkimi yazayım ki!!!!!!!
    saçma saçma…..

  2. dragon diyor ki;

    herkes eşŸittir,FAKAT BAZILARI DAHA EşžİTTİR!

  3. YELİZ diyor ki;

    mal sahipleri mülk sahipleri hani bu vatanın ilk sahipleri

  4. ırmak diyor ki;

    herkes eşŸittir ama bazilari daha esit cok doğŸru isminin başŸina sıfat gelenler kendini hic göçmeyecek zannediyor ama kendilerini bilmiyorlar herseye birşŸeyler buluyorlar

  5. beyza diyor ki;

    bnc hepsisaçma

  6. beyza diyor ki;

    bişŸi beceremiyosunuz yani oha fln oldum:D

  7. tuba diyor ki;

    böyle bişŸey yapmak aklınıza nerden geldi bilmiorum ama iyikide gelmişŸ milliyet

  8. tuba diyor ki;

    burası TܜRKİYE we herşŸey TܜRKLER için olmalıdır we ben bi türk olarak(abd) HAYIR diorum bnce sende öyle demelisin

  9. tuba diyor ki;

    burası TܜRKİYE we herşŸey TܜRKLER için olmalıdır we ben bi türk olarak(abd) HAYIR diorum bnce sende öyle demelisin çünki sende TܜRKsün AMERİKA UşžAKLIGINA HAYIRRRRRRRRRR

  10. omer faruk yılmaz diyor ki;

    duydunuzmu sokagın ısmını CUMHURIYET CIKMAZI ………. sız boyle devam edın yakında daha buyuk bır cıkmaza tasınıcaksınız …

  11. dilek diyor ki;

    Ekmek 60 krşŸ. olmuşŸ. Pirince zam gelmişŸ. Süt ürünlerine de öyle. BaşŸbakan “pirinç yemeyin” dedi. Bakalım. Bu millete yiyecek ne kaldı, başŸbakanım?

  12. esra diyor ki;

    ABD’ye “hayır hayır” deyip duruyorsunuz. Ama farkında mısınz? AyağŸınızdaki ayakkabı bile Amerikanların

  13. ayşŸe diyor ki;

    sacmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  14. oyyla.com diyor ki;

    Yaz Duvara…

    Yaz Duvara Nedir? ve sansür uygulaması. Sözde özgür bir ortam….

  15. webiket.net diyor ki;

    Yaz Duvara…

    Yaz Duvara, milliyetin yeni oluşŸumu hakkında inceleme…

  16. www.tusul.com diyor ki;

    Yaz Duvara…

    Milliyetin yeni web uygulaması YAZ DUVARA hakkında inceleme…

  17. reyhan diyor ki;

    Herkesin yazacak bişŸeyi vardır.

  18. B.gamzeTr.7 b diyor ki;

    Benin bir duyurum var. Dünya’nın gidişŸatı kötü. KܜRESEL ISINMA. şžöyle bir tasarruf yapsak: Hergün okullar başŸta olmak üzere gündüz 10 dk. su, elektrik, bilgisayar, telefon gibi araçları kapatsak, sadece 10 dk. Bunu tüm dünya aynı anda yapsak. Ben bunu kendim buldum. Dünyaca bunu bi 10dk yapsak ne olur. Denemekten ne çıkar. Küçük olduğŸum için benim yapabileceğŸim birşŸey yok. Bu planı kademe kademe uygulatarak önce TܜRKİYE ve diğŸer dünya ülkelerine duyurmak istiyorum. Bana lütfen yardım edin. Buradan ulaşŸıp bilgilerinizi almak isterim.

  19. gulcan diyor ki;

    AKP’ye çok yükleniyorsunuz. Benim gördüğŸüm en iyi hükümet, en azından kötülerin iyisi…

  20. TUğžBA NUR SEDA KARA diyor ki;

    Benim yorumum Türkiye’deki kadınların okurluk düzeyi hakkında olacak. ܜlkemizde kızları okula göndermek için çok fazla kampanya yapılıyor. Ama bu onların okula kavuşŸtursa bile yeniden aileler okuldan alıyolar. ܖzellikle doğŸu bölgelerinde kızlar tarlalarda çalışŸtırılıyor, para karşŸılığŸı evlendiriliyorlar. Bu gidişŸe ülke olarak bir dur dememiz lazım. Onun için bu kampanyalara daha fazla destek olmalı ve kampanya sayesinde okula giden öğŸrencilerin devamsızlığŸı takibe alınmalı. (ben 13 yaşŸındayım)

  21. TUğžBA NUR SEDA KARA diyor ki;

    ܜLKEMİZDE DEVEMLI SAVAşžLAR OLUYOR. YAPILACAK OPERASYONLARDA TELEVİZYONDA YAYINLANDIğžI İ܇İN TERܖR ܖRGܜTLERİ Ü–NLEMİNİ ALIYOR. BU SAYADE BİR܇OK şžEHİT VERİYORUZ BENCE OPERASYONARIN İ܇ERİğžİ VE NEREDE YAPILACAğžI TELEYİZYONDA YAYINLANMASIN. DAHA FAZLADA CANIMIZ YANMASIN DERİM BEN

  22. TUğžBA NUR SEDA KARA diyor ki;

    ܜLKEMİZDE ܇OK FAZLA SİGARA İ܇İLİYOR UFACIK ܇OCUKLAR KIYIDA-KܖşžEDE ELLERİNDE SİGARAYLA GEZİYOR. BENCE SİGARA SATIşžI YASAKLANSIN YADA TEK TEK SATILSIN GܜNDE 3 TEKTEN FAZLA SİGARA ALAN DİREK HAPİSE EN AZINDAN HEM GELECEğžİMİZİ GܜVENCEYE ALIR HEMDE KܜRESEL ISINMAYI Bİ NEBZE OLSUN ܖNLERİZ

  23. meltem diyor ki;

    biz iki arkadaşŸız birbirimizi çok seviyoruz biz bu siteyi çok begendik daha devamların gelmesini dileriz.şŸehribannn…veee meltemmmmmmmm tüm dünya duysunnnn

  24. DERYA diyor ki;

    ܜlke kötüye gidiyor demekle, sorunları ard arda sıralamakla bir yere varamayız. ArkadaşŸlar; önce aynanın karşŸısına geçip bir sorun kendinize: “ben bugün kendim için, ülkem için faydalı ne yaptım?” diye. İnanın bu sorunun cevabını verebildiğŸimiz gün mutlaka ilerleme kaydederiz. Yönetim, muhalefet bizi ilgilendirmemeli. Biz Türküz sadece Türk. Ve unutmayalım sadece 1 tane Türkiye var. Birilerini suçlayarak kolaya kaçmayalım. Kolları sıvayalım bence.
    Türkçe yazım kurallarına uygunsuz içerik düzenlenmişŸtir.

  25. asu diyor ki;

    ܖss kaldırılsın ya ne olur (tamam biraz saçma bir konu belki bu sizin yazdıklarınıza göre. Ama benim içn çok önemli bir konu).
    Türkçe yazım kurallarına aykırı içerik düzenlenlemişŸtir. Lütfen Msn dili ile değŸil, güzel Türkçemiz ile yorum yazalım.

  26. Sude naz diyor ki;

    Bence çok güzel bi site. İçinden gelenleri söyleyebilirsin. Ya artık bazı şŸeylerin zamanı geldi. Artık bişŸeyler yapıp, halkımızı bu çöküntülükten, işŸsizlikten ve bilgisizlikten kurtaralım. şžehit vermeyelim artık. İlk önce bunu çözelim. Biz bu vatanın gençleri değŸil miyiz? VATANIMIZ İ܇İN HERşžEYE VARIZ ATAMIZIN İZİNDEN GİDELİM. GeçmişŸtekiler ne yaptıysa bizde öyle yapmaya çalışŸalım. ܖnyargıyı bırakalım birbirimizin fikirlerine saygı duyalım DܜşžÜœNELİM, ܖğžRENELİM, ܖğžRETELİM. VATANIMIZA VE MİLLETİMİZE.

  27. Tolga diyor ki;

    Merhaba yarenler. Her biriniz birşŸey yazmışŸsınız. İyi güzel de, icraat yok. Sonu nereye gider, hiç düşŸünen yok. Her şŸey menfaate dayalı. ܜlkemiz güzel cennet köşŸesi. Kıymetini bilen yok. şžunu kimse unutmasın: her birimiz sonsuzluk yolculuğŸunun yolcularıyız. ܖlmeden önce ölmez bir eser bırakmanın gayreti içine girelim. Sevelim sevilelim. Bence hayat yaşŸamaya değŸer. Saygılarımla
    Türkçe yazım kurallarına aykırı içerik düzenlenlemişŸtir.

  28. emin diyor ki;

    Sayın televizyon yöneticileri
    İnsan gibi çıkıp, “AKP’nin milletvekilleri ve bakanlarına, asgari ücret verelim. Gel sen 1 ay geçin” diyecek bir kanal yada gazete yokmu Türkiye de? Ama magazin peşŸinden koşŸuyolar.

  29. Mustafa diyor ki;

    Düzeni değŸişŸtirelim diye çabalayanlar başŸka düzen getiriyorlar. Bizler düzeni değŸişŸtireceğŸimize, düzüleni değŸişŸtirsek nasıl olur? Yani kafa yapımızı anlamakta zorlananlar olacaktır da.

  30. Jale diyor ki;

    ܇ocuklarımın geleceğŸinden endişŸeliyim. ܜlke ekonomisi berbat. İşŸsizlik almışŸ başŸını gidiyor. Orta sınıf diye bir şŸey kalmadı. Millet aç yatıp, aç kalkıyor. Bunlara rağŸmen televizyona çıkıp aydınlık Türkiye demiyorlar mı? ܇ıldırıyorum.

  31. tolga diyor ki;

    Ben ayvalıkta yaşŸıyorum. Büyük şŸehirlerin yorgunluğŸundan uzak, tertemiz oksijeni, temiz denizi, zeytinyağŸı, bol balığŸı, bin çeşŸit otları… say say bitmez. ben 11 yaşŸındayım 11 ay önce İstanbul’dan buraya yerleşŸtik. Aileme teşŸekkür ediyorum. Sakarya i.ö.o’dan 5. sınıf öğŸretmenim İpek ܇INAR’ı çok seviyorum.

  32. muammer diyor ki;

    Bence AKP kapatılsın. Bir şŸeyleri satarak bir yere gelinmez. BaşŸkalarının gözüne girmek için bizim geleceğŸimizle oynamasınlar.

  33. muammer diyor ki;

    Türkün Türk’den başŸka dostu yoktur. Bunu iyi bilsinler.

  34. Adil Yerebamaz diyor ki;

    ArkadaşŸlar. Din dersi okullardan kaldırılsın diyorlar. ܖğŸrenmek için en doğŸru yer okuldur. Müslüman bir ülkede yaşŸıyoruz. ܇ocuklarımızın dinini öğŸrenmesini herkes ister. Okullardan din dersi kaldırılırsa, çocuklarımız dini saçma sapan yerlerde, yanlışŸ kişŸilerden ve yanlışŸ şŸekilde öğŸrenecekler. Bu da Türkiye Cumhuriyeti’nin gerilemesine sebep olacaktır. Lütfen bu konu hakkında duyarlı olalım.

  35. Ceza diyor ki;

    Herkes yazıyor. Sende yazsan bir şŸey olmaz canım.

  36. tolga diyor ki;

    ZAMANIMIZ KܖTܜ.. GELECEğžİMİZDEN UMUTSUZUM VE BAZI şžEYLERİN DEğžİşžMESİ GEREK BENİM VE BENİM GİBİ Kܜ܇ܜK COCUKLARIN GELECEğžİNİ MAFFEDİYOR BİRİLERİ.HEMDE PARA İ܇İN.BEN GELECEğžİM İ܇İN CALISIORUM VE LUTFEN HERKES COCUKLARININ VE KENDİLERİNİN GELECEKLERİ İ܇İN ܇ALIşžSIN ܇IKARLARI İ܇İN DEğžİL.BEN 11 YASINDAYIM AYVALIKAN KATILIORUM . TESEKKURLER

  37. tolga diyor ki;

    BUTUN ANNELRİN VE ANNE ADAYLARININ ANNELER GUNUNU KUTLARIM

  38. adnan öcal diyor ki;

    saygılar sadece gerçekçi olmak lazım şŸu anda ülke berbat durumda bereket kaybolmuşŸ herkez bana dokunmayan yılan bin yaşŸasın diyor ben başŸbakana derimki sayın başŸbakan anketleri yapıyorsunuz ve hep olumlu diye konuşŸuyorsunuz bu anketleri hiç büyük şŸehirlerin kırsalına inip yaptınızmı ben orda yaşŸayan bir türk vatandaşŸı olarak size söyleyim herhangi bir kahvehaneye gidip bakabilirsiniz 10 kişŸi varsa 5 i genç ve işŸsiz bu ülke mal mülk satarak kurtarılmaz işŸ alanları kurularak insanlar çalışŸtırılark kurtarılır birde sayın başŸbakanım ben 5 çocuk istiyorum ama önce siz o çocukların sosyal güvencesinini sağŸlayın milletin fazla sabrı kalmadı patladı patlıcak herkez birinden ışŸık bekliyor benden söylemesi.en büyük türk vatanı ve o toprakların altında KEFENSİZ YATANI.

  39. veysel diyor ki;

    pirince zam­­, buğŸdaya zam, patatese zam bu gidişŸle ayvayı
    yeriz diyeceğŸim ama ona da zam gelir

  40. karaprens diyor ki;

    1 mayıs neden taksimde kutlanmadı ki. Bir sevgililer günü kutlanırken taksimde, işŸçi bayramı niye kutlanmadı? Ben bunu merak ediyorum. Bence arkadaşŸlar sizde bunu merak edin.

  41. nil diyor ki;

    Bence AB’ye girmeliyiz. Baksanıza nelerden bahsediyorsunuz? Kızları okula yollamıyorlar. AB’de böyle birşŸey yok. Birazda modern olun lütfen. Bence AB’ye girmeliyiz. En azıdan hayatımız ve bizden sonra gelecek nesillerin de hayatları kutulur. Nasıl bir şŸey beklersiniz ki? Bu Türk milleti zeki, çevik, kuvvetli, ama özgür değŸil. Bunu anlayın. Türk milleti biraz geri kalmışŸ. Yani giyindiğŸimiz kıyafetler; bir omuzu açık giyinsek dedelemiz, anneannelerimiz neler diyor. ܇ünki hala eski devirlerde yaşŸıyorlar. Bir yere yeni taşŸındınız. Sen kimseyi tanımıyorsun. Ama herkes seni tanıyor. Sen küçüklükten beri tanıdığŸın erkek arkadaşŸınla oturmuşŸsun, konuşŸuyorsun, hemen dedikodu oluyor. DeğŸil mi? İşŸte bunları düşŸünerek hareket etmeliyiz. Hangimizin başŸına gelmedi? Yok saat 9′dan sonra dışŸarıya çıkma filan… Daha sonra bıraz da görgüsüz insanlar var bence. bayağŸı bir düşŸünün herşŸeyi. Ani kararlar yapmayın. Bir yola hızlı çıkmayın. yolda kalırsınız ;)

  42. hande diyor ki;

    Bu ne böyle arkadaşŸlar? HERKES KENDİ FİKRİNİ SܖLESİN BENCE. Yani bu millet böyle gidirse ne olacak ya? hükümet iyi olabilir. Ama artık ABD’ye HAYIR

  43. hande diyor ki;

    @KARAPRENS

    KUTLANMADI. ܇ܜNKܜ; GE܇MİşžTE ܇IKAN OLAYLARIN OLMASINDAN KORKULDU. AMA BENCE DE KUTLANILMASI GEREKİRDİ.

  44. burçin diyor ki;

    abimle oturuyorduk o sıralarda danimarkanın çıkarmışŸ olduğŸu karikatür krizi yaşŸanıyordu ülkemizde bu konuyla ilgili konuşŸuyorduk abim dinle ilgili bir olay olunca kimse sesini çıkarmıyor dedi vatanla ilgili birşŸey olduğŸunda herkes ayağŸa kalkıyor dedi bende ona şŸöyle demişŸtim bu vatan hepimizin dine gelince öbür dünyada herkes tek başŸına hesap verecek dedim anlatmak istediğŸim bu günlerde yaşŸanan türban krizinin abartılmışŸ olması insanların beyinlerinin üzerindeki türbanı kaldıralım türban başŸı kapatır ülkedeki diğŸer sorunların üstünü değŸil ayrıca başŸı açık olupta ülkemizi bölmek isteyenleri de görüyoruz isteyen başŸını kapatsın ama filistinliler gibi olmayalım sonradan bırakında türbanlı olmayın dediklerimize öbür dünyada vatan için biz hesap verelim

  45. rıdvan diyor ki;

    Tamam da, ben bu yazıyı nasıl yazacağŸım?

  46. burçin diyor ki;

    ne güzel yorum yazıyorum daha önce yazdınız diyorlar halbuki ilk defa yorum yazdım

  47. Merwe diyor ki;

    Ya, bırakın bu boşŸ lakırtıları. Adamlar bizi ayakta …lar. Cumhuriyet, millet, özgürlük, elden gidiyor. Adam sigaraya takmışŸ. Bu millet ne bok yesinde sigara içmesin? Ezan, namaz adı altında sarhoşŸça emellere alet edıliyor çocuklar. İlk okullarda sürekli ahiret hayatı konulu korkunç slaytlar seyrettırılıyor çocuklara. Hey millet! Vatan için, özgürlük için, dahası CUMHURİYET için ABD’ye ve şŸu anki devlete HAYIR deyin. Biz cumhuriyetçi bi milletsek, milletimize sahip çıkacak, dinine bağŸlı insanlarsak sömürülmeye HAYIR demeliyiz. ABD’ye ve AKP’ye HAYIR.

  48. ܇ILGINTܜRK diyor ki;

    ben lise sona giden mıllıyetcı bır genç kızıyım…
    Ve ben turklugun bu kadar kolay erıtılmesıne ve çürütulmesıne karsıyım.eger bıze turkluk gibi yuce bır ırk verıldıyse bunun karsılıgını en mukemmel sekılde vermelıyız.ben işŸsızlıkten dem vuran mılletımıze dıyorum kı:vatan haınlerıne karsı bır meslek grubu oluşŸtursun hukumet.lıseyı bıtırmıs,vatanı için herseyı yapmayı goze alan genclerı doguya orda beynı yıkanmıs ınsanları aydınlatmaya gonderelım.gorevlerı vatan haınlerının asıl yuzunu ortaya cıkarmak.onların yapıcı olarak degıl yıkıcı olark bır seylerı yapmaya calıstıklarını ve amacsız bır ugras için kendılerını yorduklarını anlatalım.bıkmadan usanmadan.bununla işŸsız genc arkadaslarım kalmaz hem de vatanın bolunmesının ne kadar güç oldugu bır kez daha anlasılır.belkı de cabamız boşŸa cıkmaz.ben bunu yurekten ıstııyorum.artık su sagcı solcu ve ırk sohbetlerınden sıkıldım.artık ben de hakkettıgım gibi bır ulkede yasamak ıstıyorum.didişŸmeye ve adaletsızlıge artık karnım TOK…herkese ıyı gunler.ALLAH YARDIMCIMIZ OLSUN…

  49. ece diyor ki;

    Son bir kaç yılda bazıları nasıl ve neyle yaptı, bilmiyoruz. Ama ülkedeki insanların beyinlerini yıkanmışŸ durumda. El altından ve öyle güzel kalıplar giydirilerek yapılıyor ki. Buna kimse dur diyemiyor. HoşŸ zaten dur demeye cesareti mi var? Dur demeye kalkışŸınca hemen bu ülkede tüm yolların kendine kapanacağŸını biliyor. Artık, “bizim geleceğŸimize bir zarar gelir mi?” diye düşŸünmeden inandığŸımız şŸeyler için korkmadan savaşŸabileceğŸimiz bir ülke istiyoruz.

  50. saadet diyor ki;

    Atatürk’ün yaptıklarını bu kadar görmezden gelip, onu yok etmeye çalışŸmak şŸuursuzluk. Bu toprakları alana kadar insanlar telef oldu. şžimdi şŸakır şŸakır satılıyor. Adam zengin seviyor fakire gıcık.

  51. özgür diyor ki;

    yani utanıyorum yazarken köşŸeye sıkışŸtırılmışŸ sindirilmişŸ bir halk olmamız için baskılar .hani baskılar bizi yıldıramazdı .ben bu duvara yazı yazmak istemiyorum meydanlara çıkın yazınızı orada yazın derseniz siz ozaman milyonları görün..

  52. onopko diyor ki;

    YaşŸasın sosyalizm. YaşŸasın Lenin, Stalin. Kahrolsun sermayenin diktaşŸı ne abd ne ab. Tam bağŸımsız Türkiye

  53. MERWWWEE diyor ki;

    bence bu site çok iyi içinde kaan herşŸeyi buraya yazarsınız bence siz saçmasınız saçmaysa ilgilenmeyiniz

  54. MERWWWEE diyor ki;

    merwe bende sana katılıyorum zatem bu ülkeyi yiyip bitiren akp ekonomi krizi yaşŸancakmışŸ hazırlıklı olalım

  55. nesliiiiiiii17 diyor ki;

    Ben açık lise okuyan bir kızım. Kaldım iki sene atıldım. ha diyeceksınız kalmasaydın. Bazı sebbeplerden dolayı..!
    Bu sene 800 bin öğŸrenci kaldı. Af çıkmadı. Seneye çıkıyor. Haksızlık diz boyu. Türkiye gittikçe kötüye gidiyor.
    AKP hükümeti başŸta olduğŸu sürece…
    Unutmayalım ki TܜRK’ܜN TܜRK’TEN BAşžKA DOSTU YOKTUR!

  56. Salih diyor ki;

    Ben SSK emeklisiyim. AldığŸım maaşŸ yetersiz olduğŸundan çocuklarımın tahsil masraflarını ve ev giderleri de içine girince oldukça zorlandım. Bu nedenle kredi kartlarına yöneldim, almışŸ olduğŸum emekli maaşŸım da onları karşŸılayamaz oldu ve sonuç hüsran şŸuanda 10 bin ytl,ye yakın faizlerle birlikte borçlandım. Bu borçlarımı nasıl öderim diye düşŸünüyorum. Bir çıkar yol bulamıyorum? Geçen gün arkadaşŸımın biri kredi kartlarıyla ilgili bir haber duydum dedi. Bu haberi bana açıklarsanız sevinirim saygılarımla.

  57. selin diyor ki;

    rizede olup bitenlere neden seyirci kaldığŸınızı neden irdelemediğŸinizi hayretle karşŸılıyorum.siz medya ucubeleri her türlü şŸeyi gereksiz şŸeyleri daha doğŸrusu irdelersiniz fakat gerçek kayda değŸer olayları araşŸtırdığŸınızı hiç görmedeim.rize belediyesi ve akp nin diğŸer mafya üyeleri adeta rizeyi italyan mafyasına çevirdiler.ama kimse bundan bahsetmiyo bile.aslankayanın vurulması,bazı yerlerin usulsüzce ele geçirilmesi daha sayamadığŸım bir sürü iğŸrençlik.ayrıca hükümetin şŸimdi çıkardığŸı şŸu park olayını biz rizede 1 yıldır yaşŸıyoruz. yani adeta haraç toplanıyor bizden.ama gel görki bu kadar yazmamıza karşŸı hiç oralı olduğŸunuz yok.dilerim bu sefer bu yazım,bu ihbarımı kayda alan gerçek bi gasteci çıkar

  58. semih karataşŸ diyor ki;

    Diyorlar ki devrim şŸart, ülke cıkmaza gidiyor,garibanların hakkı yeniyor ve daha bir sürü olumsuzluk… (Ve bunları diyenler kırmızı şŸarapla yılbası kutluyorlar)
    Ama devlete karsı gelmekle,deletle silahlı mücadeleye girmekle herşŸeyin düzeleceğŸine inanlar kendini devrimci diye sıfatlandıranlar bnce onlar isimlerinin önüne sadece anarşŸist terörist sıfatlarını getirmelidiler.Onlar da biliyorlar aslında yaptıklarının yapacaklarının sadece toplumu geriye götüreceğŸini,ülkeyi çıkmaza sokacağŸını…
    Milletimiz yeri gelince tek vucut olup hakedenlere hakettiğŸini vermişŸtir verecektir.
    SEMİH KARATAşž (܇ANKIRI)-18

  59. jambon diyor ki;

    ben lisa 1e giden ATATܜRK܇ܜ bir kızım.halkıma şŸaşŸıyorum.uyanın diyorum.bizim bu güne gelmemizi sağŸlayan
    ATATܜRKE laf söyleyen bir hükümeti başŸa geçirmek ayıbımızdır.UYANIN.

  60. merwe diyor ki;

    mrb..dikkatimi çektite bazı arkadailarım ne kadar da boşŸ we saçma konular hakkında yazmışŸlar.gençler ne kadar duyarsızlaşŸmışŸ bu vatan millet meselelerine karşŸı yazık bu vatanı biz gençlere emenet eden atamızın kemikleri sızlayacak…!bu sayfa için teşŸşŸekkürler keşŸke her duwar bu kadar eleşŸtiri kaldıra bilse hiç deprem olmazdı;)ARKADAşžLARIM SİZLERE Bİ Ü–NERİşž HER GܜN BU DUVARA YAZIN Kİ YIKILMAYAN TABULAR AşžINSIN BİRAZ…

  61. selin diyor ki;

    ey allahım bu nezih millete sen yardım et.aslı nesli belli olan karışŸıklığŸı olmayan adam gibi adam başŸımıza gelmesini nasip et.büyük allahım sağŸ gösterip sol vuranlardan sana sığŸındık sen koru yarabbim.allahım bu halk için kötü niyeti olanların niyetlerini başŸlarına çevir yarabbim.onların en sevdiklerine isabet ettir allahım.sen herşŸeye muktedirsin.bir rizeli olarak rizeli olmaktan utanıyorum.nedenmi?rizeden iki başŸbakan çıktı.bunların başŸta en büyük kötülüğŸü rizeye olmuşŸtur.biri mesut yılmazdı.çaya en büyük darbeyi vuran şŸahsiyetsiz.ikinciside deccalin oğŸlu dediğŸim şŸimdiki şŸahıs.ama sevgili arkadaşŸlar size peygamberin(sav)bir hadisini nakledeyim.halk iyi ise başŸa iyi yönetici gelir.halk kötü ise başŸa kötü yönetici gelir.iyiyi kimse beklemesin.saygılar

  62. CELAL diyor ki;

    bu ülkenin durumu ne olacak bizi içimizden bölenlere karşŸı ne yapmalıyız bizi bu durumdan kim kurtaracak

  63. serap diyor ki;

    iktidar partisi akp’nin şŸu an mahkemede süren kapatılma davasını başŸbakan recep tayyib erdoğŸan olumlu yani akp’nin kapatılmasını istiyor.܇ünkü bu onun işŸine geliyor.Bana göre sadece başŸbakan ve yardımcılarına siyasi yasak getirilmelidir.böylece sonraki süreçte bağŸımsız olarak tekrar iktidara gelmesi önlenmişŸ olunur.ܜlkemizde bu satıcılardan kurtulmuşŸ olur.

  64. serap diyor ki;

    neden ısrarla akp’nin iktidar olmasını istiyorlar.Türkiye’nin içinde bulunduğŸu durumun farkında değŸiller mi?Ben henüz 16 yaşŸında olmama rağŸmen ülkemizin sürüklendiğŸi geleceğŸin endişŸesini taşŸıyorum.İşŸsizlik oranları yükseldi.Bu da yetmiyormuşŸ gibi mutfakta kullanılan ana besin maddelerine yüzde yüzün üzerinde zamlar yapıldı.En önemlisi ise türkiyeyi resmen amerikaya peşŸkeşŸ çekiyolar.Bizler azınlık bilmezdik bizler laikliğŸi,demokrasiyi,cumhuriyeti bilirdik.Ama sayelerinde arkadaşŸlık,kardeşŸlik bitti.Artık barışŸ bitti savaşŸ başŸladı.üniversiteler karşŸıt görüşŸlere bölündü.Bizleri hafife almasınlar.SavaşŸ çıktıysa biz TܜRKLER,KܜRTLER,LAZLAR yanitüm kardeşŸlerimiz savaşŸ kıyafetlerimizi giyer silahlarımızı alırız.Herkes bunun farkına varsın artık.

  65. mustafa arslan diyor ki;

    selam benim adım mustafa Arslan 1981 adana dogumluyum cennet ülkemin güzel gençliginin harçandıgını düşŸünüyorum bugün günümüz de kısa bir araşŸtırma yaparak ülkenin çok büyük iki sorunu oldugunu gördüm birinci terör iki ci si ise törör ögütü kadar acımasız ve çaresiz olan işŸsizlik bir kaç tane genç insanlarla oturup sohbet ettim anladım ki işŸsizlik yüzünden ülkemde para karşŸılıgı dinler satılıyor üç kuruşŸ ugruna köşŸe bucak esrar eroyin satılıyor hırsızlık gün geçtikçe dahada çogalıyor çaresizlik ten para karşŸılıgı tetikçilik yapılıyor şŸimdi sesleniyorum sayın devlet büyükleri siz bizim gibi gençler için ne yaptınız.

  66. mustafa arslan diyor ki;

    Ben anlamıyorum şŸu devlet adamlarını. şžunu söylemek istiyorum. Akp’yi savunmuyorum. Ama Sayın Deniz Baykal, Akp ile ugraşŸtıgnız kadar ülke sorunlarıyla ilgilenseniz ülkenin hiç bir sıkıntısı kalmaz. Bırakın onu bunu siz ülkenize faydalı icraatlar yapın……. yanlışŸmı düşŸünüyorum arkadaşŸlar.

  67. serap diyor ki;

    mustafa arslan tabiiki doğŸru düşŸünüyorsun ama muhalefet yapınca iktidarında yıkmaması gerekiyor.Elbette Türkiyedeki zenginlikleri CHP veya MHPyapmadı.ama satan da onlar olmadı.ܜlkemizde ki herşŸeyi satan akp hala türkiyenin gelişŸtiğŸini söylüyor.Hani gelişŸen şŸeyler nerede.Ben mi körüm yoksa onlar halkı kandırıyor mu.

  68. emre diyor ki;

    türkiye cumhuriyetini kimse yıkamaz yıkılmayacakta savcılıramıza guvenıyoruz bizi lütfen kurtarın türkiye satılmasın LAİK KALSIN CUMHURİYET BAşžSAVCIMIZA GܜVENİYORUZ

  69. Aytek!N diyor ki;

    bence herkez bişŸeylere çare arayacağŸına ilk önce kendi dertlerini bitirsin…evet sen!!! kendinden başŸla ve sonunu getir…

  70. Aytek!N diyor ki;

    herşŸey saçma gelebilir fakat siyaset siyasetçinin işŸi,bırakın onlar yapsın. sıra bizede gelecek söz söylemek için..

  71. Aytek!N diyor ki;

    jambonda sabah programı yapıyor herhalde uyanın falan diye.. bırakın bu işŸleri.. sizin gibi laf yapan çok bu memlekette ve işŸte asıl sebep sizler ve sizin gibiler… sadece lafta kalanlar…

  72. ARKEOLOG diyor ki;

    Ben de Türküm. Ama kafaya takmıyorum nasıl olsa hersey olacagına varıyor. ama elinizden gelen bişŸeler varsa ülkeyi kurtaracak yapın. Elimden gelse ben sonuna kadar yaparım, bu ülke bizim. iyiliğŸi yapan da KötülüğŸü yapan da Biziz. yaptıklarımızı kendimize yapıyoruz ülkeye değŸil…..Bİ DܜşžÜœNܜN………….

  73. mustafa arslan diyor ki;

    serap bekleyelim ve görelim ülkede satılacak bişŸe kalmayınca ne yapacaklar ama şŸunu tüm insanlık biliyor gençligin gelecegi ellerinde çürüyor :(

  74. mustafa arslan diyor ki;

    Bir Acı ܇öküyor İçime
    ܇aresizlik Ne Kadar Acı
    Kelimeler Küle DönüşŸüyor Dudaklarımda
    Hiç BirşŸey Anlatamıyorum
    GözyaşŸı AZRAİLLE Dost Gibi
    Ben İse Dört Duvar Arasına SıkışŸmışŸ Bir Delikanlı……..

    yazar M.ARSLAN

    anlatmak istedigim ülkem gençlige mezarlık haline geliyor…..

  75. EREN diyor ki;

    Bir HRAND öldü, herkes ermeni oldu ama binlerce şŸehidimiz oldu kimse TܜRK olmadı sözüne çok inanıyorum.Böyle benim gibi düşŸünen herkesin arkasındayım.Bence herkes böyle düşŸünsün

  76. serap diyor ki;

    peki mustafa bekleyip görelim.Tabii akp kapatılmassa

  77. serap diyor ki;

    herkes şŸunu iyi bilsin düşŸmanlarımız(ABD,ALMANYA, ve diğŸerleri) ülkemizi psikolojik olarak bitirmeye çalışŸıyor.savaşŸlarda yapamadıklarını şŸimdi yapmaya çalışŸıyorlar.eeeeeeee ne demişŸler DEDESİNİN YAPTIğžI TORUNLARININ DİşžİNİ KAMAşžTIRIRMIşž……….

  78. mustafa arslan diyor ki;

    amerika ve almanya bizim devlet büyükleri gibi üç günlük hesaplar yapmıyor onlar bu günden başŸlayıp torunlarının torunlarına kalacak güç ve kudret hesapları yapıyor bizim zavvallı ülke yöneticileride imf bize ne zaman bir daha kredi verirdiye veya birdaha nasıl kredi alırız diye ucuz hesaplar yapıyor bizler yani türk milleti bukadar ucuz degil arkadaşŸlar saygı deger desemmi bilmiyorum ama devlet büyüklerine sesleniyorum yeterrrrrrr artıııkkkkkk… m.arslan

  79. mustafa arslan diyor ki;

    serap :) akp kapansa bile yerine lpt (lamba parti) açılır……….
    :)

  80. aydın diyor ki;

    hani derlerya tarih tekerrür eder diye,etti yine. geçmişŸimizden günümüze dek,yıkılmaya çalışŸılan Türk varlığŸı ve devlet leri,hep kalleşŸce içerden yıkılmaya çalışŸıyorlar.bunlarla mücadele eden,güçlü bir Türkiye kurmaya çalışŸanları ise , Atatürk,çüyüz,laikçiyiz,cumhuriyetciyiz, halkçıyız ,vs.vs.deyip,bu değŸerlerden alakası olmayan fakat arkasına saklanmasını çok iyi beceren, 70 milyon insanın hayatıyla oynayan bir avuç insanı Türk tarihi affetmeyecek..

  81. mustafa arslan diyor ki;

    türkiye cumhuriyeti en zengin devletler arasında olacagına neden yoksulluk çekiyor?ülkemiz bir çok zengin ülkenin sahip olamadıgı şŸeylere sahip petrol kaynaklarımız var dört mevsimi aynı andayaşŸaya biliyoruz topraklarımız verimli dunya çapında bilim adamlarımız var daha sayamadıgım bir çok şŸey yani göneşŸe hasret ülkeler nasıl oluyorda zenginlik konusunda listenin ilk sırasında yer alıyor?bence ülkemi yönetenler yöneticilik yerine iyicilik yapıyor 70 milyonun hakkını acımadan yabancı ülkelere peşŸkeşŸ cekiyor………….!M.arslan/adana:(

  82. aydın diyor ki;

    aha Türkiye karışŸ karışŸ satılıyor diyenler,neresi satılmışŸ ? nereye götürmüşŸler dün baktım yerinde duruyor,kablumbağŸa gibi sırtında taşŸıyıp yurt dışŸına götürmüyorlar.korkmayın.Türkiye cumhuriyeti,nin her karışŸ toprağŸı bir bütündür,bölünmez…
    AKP ye gelince,hani derlerya afedersiniz deveye diken,,yarar diye,işŸte AKP o dikeni altın kaplama ekmeğŸine yağŸ-bal sürenlere batırdığŸı için şŸuan bu halde.YARGI, başŸımın tacıdır ama önce vatan hainlerini midemizde ki kanseri temizlemesini saygıyla dilerdim. Allah SİZİ BAşžIMIZDAN EKSİK ETMESİN.

  83. suzi diyor ki;

    harika bir fikir insanların tepkisini göstermesi herzaman iyidir milliyeti tebrik diyorum böyle başŸarılı bir fikir ancak böyle başŸarılı gazetelerden çıkar bravoooooooooooooooo

  84. Mert Musa KARAşž diyor ki;

    Kriz olması için duacıyım

  85. mert musa karaşŸ diyor ki;

    Kaldırımların yanlarına otopark yapılması trafiğŸi hızlandırır.

  86. salih diyor ki;

    düşŸünün siz devletsiniz. bir fabrika,işŸletme,liman vs.vs. kurdunuz.işŸçi geliyo kartını basıyo çıkıp gidiyo veya,arkadaşŸıyla kartını gönderiyo bastırıyo,yada işŸe gidiyo yan gelip yatıyo,maaşŸınıda milletimiz ödüyo.devletimiz, vatandaşŸı sırtındaki kamburdan kurtarmanın çaresini,çaresizce,özelleşŸtirmede buldu.bunun adı peşŸkeşŸ değŸil.
    Neden gelişŸemiyoruz,deyince,vekillerimizin yarısının milletin değŸil,Türkiye,mizin ileri derece zenginlerinin vekili olduğŸunu düşŸünüyorum.

  87. sıla diyor ki;

    (İşžTE DELİKANLI MİLLİYET FARKI) tebriklerr.
    Sayın DeğŸerli muhalefet liderleri,Turgut ܖzal dan sonra vitesi 2 ye takmışŸ bi hükümetimiz bir liderimiz var,en azından bazıları gibi çok konuşŸup vitesi boşŸa takıp gürültü kirliliğŸi yapmıyorlar, yahu,Cem Uzan gibi, şŸerefli ve gururlu bir yenilgiyi hazmetmeyi öğŸrenin artık.bu vatana bu millete yazık.hatalarına mudahale edin ama yoluna çivi serpmeyin.sizleride seviyoruz,hepimiz bu vatanın kardeşŸiyiz.

  88. hasan diyor ki;

    merhaba.ne acayip zihniyetli şŸu bandırma belediyesi…bütün belediyeler yolları genişŸletir bizimki park parası alabilmek için bütün yolları daralttı ara sokaklara koca koca mantar dikti.hele sahilde bi köprümüz var mantığŸını anlayabilmek için hindi gibi donar kalırsınız.ekmk 500 e cıktı fırıncılarımızın ağŸzı kulaklarına varıyo sevinçten.hele ,halk otobusları ve dolmuşŸ taksilere bi durak yeri yaptı,yakında,durağŸı düzlere bandırma dışŸına çeker heralde…ESKİşžEHİRİ VE KAYSERİYİ Ü–RNEK ALMASINI DİLERİM.(yeşŸil park alanları ,çocuk parkı,genşŸ cadde ve yollar).

  89. ebru diyor ki;

    Hayattan çok sıkılıyorum. Msn adresımi vereyim. Ciddi beyler eklesin. TanışŸalım.
    Bir blogda mail adresi yayınlamak sakıncalıdır. Mail adresi silinmişŸtir. Türkçe yazım kurallarına uygunsuz içerik düzenlenmişŸtir.

  90. serpil diyor ki;

    hayat bir oyun olmuşŸ

  91. Milliyetci Hareket Partisi diyor ki;

    ben İzmir’de okuyan liseli bir gencim. pkk konusuna gelınce ulkemızı karıstıram pkkk dır ama bu pkklılar arasında yahudı ve ermenıler var cogunlukla. eskıden savaslar varken bun ların yurdu ısgal altındayken bunlar bızım yurdumuza kürtüz dıe sahate kımlıkle gırmısler ve bu ulkeyı yok etmek ıcın elınden gelenı yapmıslardır pkkk cıgınlugu yahuıdı ve ermenıdır kurt de var ama daga ckmalarının nedenı ya kank davası v.b

  92. duygu diyor ki;

    aşŸkım fenerbahçem

  93. mustafa arslan diyor ki;

    herzaman suç atacak birileri vardır ama bizler bu suçları ona bu na atacagımıza kabullensek belkide ülke budurumda olmazdı akp konusma chp diyip destekle diyor chp ise basbas bagırıp şŸuçlamalara devam ediyor bunların yüzünden ülke bir oyana bir buyana bize sadece seyretmek kalıyorrrr……….

  94. YASEMİN diyor ki;

    ONURLU GURURLU BİR TܜRK’ܜM BURSADA BİR LİSE OğžRENCİSİYİM HERKEZ ONUNLA BUNUNLAA LAF YARIşžINA GİRECEğžİNE,BU DEVLETE NE FAYDAM OLUR DİYE DܜşžÜœNEBİLSE KEşžKE ELİNİZDEKİ MİKROFONLARA CEBİNİZDEKİ BANKNOTLARA SAKIN GܜVENMEYİN SİZİ ORALARA BİZLER GETİRDİK VE GETİRDİğžİMİZ GİBİDE REZİL RܜSVA ETMESİNİ BİLİRİZ…HERKEZ EşžİTTİR HAYATTA AMA BAZILARI DAHA EşžİTTİR HAYATTA….

  95. aydın diyor ki;

    neden yeraltı zenginliklerimizi çıkarıp işŸlemiyoruz….petrolümüz çok şŸükür akıcı halde değŸil,sabit duruyor ve zaman geçtikçe çoğŸalıyo.kısacası amerika,bize yeraltı kaynaklarını çıkarttırmıyo,onun yerine,iran,rusya,ırak vs.kaynaklarını boru hatlarıyla ülkemizden geçmesine izin veriyo % lik küçük bir payla bizi idare ettiriyor.İnşŸallah bu gidişŸ akp ye dur demezlerse 2010 da sona erecek. (binaya sağŸlam temel atandan tarafım.not:inşŸaatçıyım bina dikerken temel çok uğŸraşŸtırır çok masraf ve sabır gerekir,devamı kolaydır… )şŸu an bor işŸlemeye çalışŸan bi tesis kuruldu bildiğŸim kadarıyla.mühendislerimiz yurtdışŸı kaynaklı mafyalar ve ajanlar tarafından tehtit ediliyor .ܖnce bunları çökertip mühendislerimizi üst düzey koruma altına alarak, ordu, yargı, muhalefet ve hükümet kafa kafaya verip,Türkiyemize çağŸ değŸil, çağŸların çağŸını atlatabilirler.bu mücadelede çok engel çıkacaktır,ben kanımın son damlasına kadar vatana feda etmeye hazırım.petrol bizde.bor bizde.milleti gaza getirip,kullanarak çıkarttırmadıkları altın bizde.çinko bizde…sadece bor mineralinden 90 ı geçkin değŸerli ürün elde ediliyor bi düşŸünün….yazmaktan başŸka birşŸey gelmiyor elimizden deli oluyorum ….YA DEVLET BAşžA YAKUZGUN LEşžE…

  96. bedirhan diyor ki;

    içimizde yanan devrim ateşŸiyle sizleri kucaklarım ve devrimci kardeslerimi selamlarım belkı birgün bu akp hükümeti insanlıgı dolandırmaktan vazgecer ve bu allahcı ayaklarını bırakır sizlere tavsiyemdir bir anlık bile olsa şŸunların kuklası olmaktan vazgecin ve ozaman göreceksinizki dünyamızın o kadarkütülüğŸe sürüklendigini göreceksiniz devgenc

  97. bedirhan diyor ki;

    ABD KARşžITI TܜM GENCLER SİZLERİDE BURAYA SܖYLESİLER YAZMANIZI BEKLERİM

  98. HܜSEYİN diyor ki;

    önce dişŸ ülkeleri kalkındıracagımıza kendi icimizdeki var olan hani yok etmeye calışŸılan MİLLETİN EFENDİLERİ cifcimizi kalkındıralım yemeye ekmek bulamayacagız mazot .gübre almişŸ başŸını gidiyor türkiye de enyüksek
    ödedigi vergiyle acaba neler kaybediyor çifci ölürse geriye ne kalır?

    BİR ܜLKEDE ܇İFCİ VE ܜRETİM YOKSA O ܜLKE YOK OLMAYA MAHKUMDUR.

  99. boyacı hüso diyor ki;

    ben şŸirinevlerde ayakkabı boyacısıyım gençlerimize sahip çıkalım. bütün dizi magazin programlarından etkileniyorlar. malesf çok üzülüyorum bütün siyasetçi bürokratlardan ve özelikle rtük ve başŸbakndan rica ediyorum.beni çok iyi tanır. gençlere işŸ imkanları tanıyın yoksa onlar kendi işŸlerini kendileri bulur saygılarımlawww boyacı hüso.

  100. aydın diyor ki;

    hüseyin kardeşŸ haklısın. ülkemizde,çifçimiz mazotu ve gübreyi indirimli alıyo diye biliyorum.fakat ürettiğŸi malı elinden 1 e alıp 5 e satanlar ,tekelciler ….bu dünyaya kazık çakacakları için ,kasayı doldurmaya çalışŸıyorlar ve o malı üreteni hiç düşŸünmüyorlar.lise 2 de felsefe dersinde bi konu açıldı öğŸretmenimiz,peygamber efendimiz (sav)demişŸki ümmetimin ömrü 1500 seneyi geçmesin .hicri takvime göre 71 sene kaldı. inşŸallah.doğŸrumu bilmiyorum ama, ha bire kasayı doldurmaya çalışŸanlara sesleniyorum,biriktirin,biriktirin,bide bakmışŸsınız ,kalp tansiyon kolestrol ….istesenizde yiyemeyeceksiniz.hiç olmazsa bu dünyada insanlara,insanlığŸa,önce vatan toprakları dahilinde bi faydanız olsun. hükümetimizi boşŸ laf yapmadıgı için.icraat yaptığŸı için seviyorum.neden :elini kaldırıp 2 anahtar sallamadı,o anahtarları vatandaşŸın çoğŸunun cebine koydu.gap gap deyip gaflamadı GAP,ın icraatını başŸlattı,bazıları gibi ona buna sataşŸıp kıriz yaratmıyo,bazıları gibi boşŸ konuşŸup ağŸzından salya tükürerek takma dişŸleri ağŸzından fırlamıyo boşŸ boşŸ yatmıyorlar .neyse gevezelim tuttu….inşŸallah bozkıra dönüşŸmüşŸ kayseri ve civar şŸehirlerede böyle bir proje devreye geçer.gerek sondajlarla gerek akarsularla…

  101. mustafa arslan diyor ki;

    bizim siyasetçiler okadar ucuz ki basının önündeyken mangalda kül bırakmıyorlar ama basın gittikten sonra bir vadandaşŸ derdini anlatmaya gelince bukadar işŸin içinde seninle mi ugraşŸacam diyip resmen kovuyorlar hani siz vatandaşŸ için vardınız ne oldu basın gitti vatandaşŸ bitti adana büyük şŸehir belediye başŸkanı aytaşŸ durak bir insan bukadar yalaka ve ucuz olamaz cep numarasından aradım iki kelime söyleyemeden yüzüme kapattı başŸ bakan burdayken kuyrugu gibiydi neredeyse bastıgı yerleri yalayacaktııı haahaaaahaa sadece şŸunu söylemek istiyorum sayın durak parklar yaparak yolsuzlukların uzerini ne güzelde kapatıyorsunuz helal olsun size bizim adanalıları ayakta uyutuyorsunuz sizin gibi uzman yalancı birsiyasetçi bir daha gelmez bu dünyayaa…..ALLAH sizin gibileri yaşŸlandıkların da hastalıktan kurtulamaz hale getirir işŸşŸallah….

  102. devgenc diyor ki;

    sizler yani emektar halkımın hakkını yiyen siz faşŸistler yani akp mhp sizler birgün gelecek ve öğŸreneceksiniz sizler birgün gelecek bizlerin ayaklarına kapanacaksınız

  103. DEV TܜRKİYE diyor ki;

    fare dağŸa küsmüşŸ dağŸın haberi bile olmamışŸ.lanet olsun içimdeki şŸu hayvan sevgisine, yoksa kafasına sıkardım.
    şžaka şŸaka.sıkmam,TܜRK insanı,nın fareyle ,kediyle uğŸraşŸacak vakti yok.onları ,şŸahinlerimiz hallediyor.ermeni,yunan ve yamyam haçlı zihniyetli itler ürüsede, Bu kervan yoluna devam ediyor ve kıyamete kadarda edecek….(Görmediler mi ki kendilerinden önce nice kuşŸakları helak etmişŸiz.Onlar artık kendilerine dönüp gelmiyorlar.).(yasin:31) tüm TܜRKİYE sağŸlığŸınız daim olsun…

  104. DİDEM diyor ki;

    yua neden şŸu erkekler aldatmayı sever yada neden aldatılmak gibi birşŸeyvar kardeşŸim aldatcaksan hiç çıkma sözüm tüm erkeklere deil sade aldatanlara gerçi biz kızlarda aldatıyoruz ama erkekler kadar deilk bundan sonra kimse umrumda deil……………..

  105. mehmet diyor ki;

    bugün bir futbol için tek yürek olabiliyoruz. Ancak bu ülkeyi kalkındırmak için tek yürek olamıyoruz dimi arkadaşŸlar ne kadar yazık. üzülyorum.. ben futbol hastasıyım. futbolu sevmi

  106. emre patan diyor ki;

    pkk ya destek veren o kürt uşŸakları elbet bi rgün sonunuz gelecek.yaw adamlar istanbulda göteriyapıyor kise bi şŸey yapamıyor bu nasıl şŸey ya.lanet olsun böle hükümete. ama biz ülkücüler olarak bu olaya el atacagız elbette.

  107. MERWWWEE diyor ki;

    bencede emre ama elbette sonunda bunlar kalmayacak

  108. israfil diyor ki;

    türkiyede en büyük takı türkiye sonra kral yani cimbom

  109. DEV TܜRKİYE (içerden çökertilmeye çalışŸılan) diyor ki;

    öcü gibi sokak ta bazen kara çarşŸaflı dolaşŸanlar yüzünden türban istenmiyor tahminim.bu kara çarşŸaflılara bende karşŸıyım.bununla birlikte, türbanın reddinin ve akp nin kapatılma kararına,yargının kendisinin değŸil chp nin bu kararı verdiğŸine ve yargı organlarınında chp nin sözcülüğŸünü yaptığŸına inanmaya başŸlıyorum .yazık bu vatana ,bu millete .ekmek bile sayenizde 1 ytl ye çıktı.aldınız maaşŸta 1 kuruşŸ hakkım varsa haram olsun.haram olsun haram olsun.
    AKP kapatıldıktan sonra ne olcak:hırsızlık çoğŸalacak,işŸsizlik 2 ye katlayacak,enflasyon 10 a şŸükredin 30 ları bulacak.piyasa arabın saçına dönecek.kör tuttunu sevecek.yolsuzluk hat safhalara çıkacak.baykalın başŸı çektiğŸi bi kovalisyon hükümetiyle tansu çiller dönemindeki krizi aynen yaşŸıyacağŸız…çok şŸükür ordumuz güçlü,vatan sağŸolsun…

  110. SEVDA TURGUT diyor ki;

    tam adam gibi birini buldum derken ordan burdan iti kopuklar çıktı ne bu yaaaaaaaaaaa benimde hiç gülmeye ihtiyacım yokmu allah belanı varsin buse:(

  111. SEVDA TURGUT diyor ki;

    iyi geldi buraya yazmak kimseye adam gibi söyleyememişŸtim çok iyi geldi bana gerçekten sizde deneyin iyi gelecel:D

  112. AHMET diyor ki;

    bu ülkeyi halk yönetir çeteler[ergenekonculr]değŸil

  113. DEV TܜRKİYE diyor ki;

    LAİK de LAİK. Laiklik, devlet yönetiminde herhangi bir dinin referans alınmamasını ve devletin dinler karşŸısında tarafsız olmasını savunan prensiptir.Müslümanlık,bayanlar için örtünmeyi emreder,(başŸı dahil).bayan inançlarına uyarak örtünür, laik değŸildir ve özgürdür.zaten kişŸi laik olamaz özgür bi ülkedeyiz.Devlet LAİK olmalıdır ve devlet laik olduğŸunu kanıtladı . kişŸi istediğŸi yere yarı çıplakta, örtülüde girebilir,gidebilir dedi.bunun aksini diyenler ise asla LAİK değŸildirler,Atatürk,çü değŸildirler …

  114. ah-tapot diyor ki;

    Ahmet cim şŸuan bu ülkeyi halk yönetmiyor,bi elin parmakları sayısınca kıral,vezir ve akrabaları oturmuşŸlar bir ahtapot gibi, içinde 70 milyon olan bu gemiyi.hallaç pamuğŸuna çeviriyorlar.
    çeteye ne gerek.

  115. tugay diyor ki;

    Siz kimsiniz? Site güzel değil bence
    Türkçe yazım ve dil kurallarına uygunsuz içerik düzenlenmiştir.

  116. DEV TÜRKİYE diyor ki;

    LAİK de LAİK. Laiklik, devlet yönetiminde herhangi bir dinin referans alınmamasını ve devletin dinler karşısında tarafsız olmasını savunan prensiptir. Müslümanlık, bayanlar için örtünmeyi emreder, (başı dahil). Bayan inançlarına uyarak örtünür, laik değildir ve özgürdür. Zaten kişi laik olamaz özgür bi ülkedeyiz. Devlet LAİK olmalıdır ve devlet laik olduğunu kanıtladı. Kişi istediği yere yarı çıplak da, örtülü de girebilir, gidebilir dedi. Bunun aksini diyenler ise asla LAİK değildirler, Atatürkçü değildirler? Bunlar iç karışıklık çıkarıp bişeyler koparabilir miyiz diye, yok laiklik, yok Cumhuriyetçilik, yok Halkçılık deyip bu kelimelerin arkasına saklanıp yolunu bulanlardır. Şuan Atatürk yaşasaydı görevde olsaydı önce DİNSİZ TERÖRİST PARTİYİ VE CAHİL HİPAPÇI PARTİYİ KAPATIRDI. TABİ ADNAN MENDERES GİBİ ONU DA Bİ GECE YARISI İMRALI DA ASTIRMAZLARSA… Kardeşler; dededen kalma solcu zihniyetle bir yere varılmaz gelin DEV TÜRKİYE için birlik olalım başka TÜRKİYE yok onuda dış ülkelerin sömürüsüne bırakmayalım. Hizmet edenden yana olalım. Hizmetinden dönerse yere vurması kolay…

  117. Şeyda diyor ki;

    Ben her zaman herkesin derdini dinlerim.

  118. Kimyager diyor ki;

    Bu kadar basit olamaz hayat. Gençler magandalar yüzünden ve cocuklar onlar yüzünden sakat kalamaz. ilgilenildi, ama ben de ukte kaldı. Belki dün yenilmemiz isabetti.

  119. derya nur diyor ki;

    Bazıları var ki kendilerini büyük görüyorlar. Oysa hiç aynaya bakmıyorlar ki. Bir böcek bile ondan daha iyi. Bilmiyorum aslında kendilerini bu kadar yüksek yerde olduğunu sanıyorlar ve halkı hor görüyorlar. Onlar yoksulluk nedir bilmezler onlar, sürünmenin ne olduğunu bilmezler. Çünkü hep onlar para yemeyi sever ve birileri işte sadece ülkeden kalan bir parça toprağımız vardı. Aldılar elimizden, bir damla yağmurumuz vardı. kovdular, yüreğimizi bölmek istediler. Bölemediler. Çünkü biz seversek inanırsak hiç birşey olmaz demeyin. Onlar yüreğimizi de koparırlar. Bizi dinden çıkarırlar

    saatlerce konuşur insan bazen dikkate alınmazsa herşey, o zaman zaten hiç bir şeyden haberiniz yok demektir. sen yada ben hiç farketmez. biz kendimizi unutmuş ve bir harap olmuş bir devletiz. bırakın AB?ye girmeyi siz kendi halkınıza derdini hiç soruyor musunuz? memura verdiğiniz zama bakın toplam 25 ykr. siz o parayla bırakın ekmek almayı artık sakız vermiyorlar. size herşey kolay annemiz, babamız çalışıyor eve giren 2 maaş bile yetmiyor. sizin aldığınız maaşı ömrümüzde bir arada görmeyenler. alıyorsunuz 100 milyar fln bide biz naplım die sormuyor musunuz insan diyor ki: “git öldür ülkeden bi pislik kalkar”. Ama siz yine de ilgilenmiyorsunuz bizim halkımız hiç akıllanmıyor. gider yine ona verirsiniz. Hiç dışarda yaşayan bir dilim ekmek bulamayanları hiç hatırladınız mı?! Ama nerde o İNSANLIK DUYGUSU. Ne zaman oldu ki. Haaa bide seçim zamanı geldi mi, bir şeyler dağıtırsınız insanlar zaten öle şeylere meraklı. hemen ona oy verirsiniz. verin valla sonuçta biz zarar göreceğiz.. ömür törpüsü oldunuz tırnak gibi törpülüyorsunuz Allah?ta sizi törpülesin AMİN?.

  120. Ceza diyor ki;

    pkk denilen 4 çapulcu. Bu bize sorun yaratıyor. İnanamıyorum. itle köpekle uğraşmaktan ilerleyemedik. Sayın tayyip, sende bir silkin kendine gel. abd’nin kuklası olmaktan kurtul. Biz ki 3 kıtaya hükmetmiş bi milletin torunuyuz. Muhtaç olduğun kudret damarlarındaki asil kanda mevcuttur….. NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE….. Saygılar.

  121. SONUNA KADAR ATATÜRK'ÇÜLÜK diyor ki;

    Ne zamandan beri bu ülkede Atatürk’çülük, Laiklik, Özgürlük suç oldu? O zaman bütün Atatürk’çüler gözaltına alınsın, bir tek Atatürk kaldı pisliğinize bulaştırmadığınız. Onu neden mezarından çıkarıpta gözaltına almadınız? O kadar düştünüz ki, yakında bunu da yaparsanız biz Atatürk’ün çocukları hiç şaşırmayız. Sıra size de gelecek yaptıklarınızın hesabını tek tek vereceksiniz… Atatürk’e hakaretten içerde yatmış adamı yine Atatürk’ün ülkesine başbakan yaptınız. Bu ülkede size yapılan herşeyi fazlasıyla hakediyorsunuz…

  122. ATATÜRK VE BOZKURT diyor ki;

    2 Ağustos 1926 gecesi Türkiye’nin ”Bozkurt” adlı yolcu gemisi, Fransız ”Lotus” gemisi ile Ege Denizi’nde çarpışır. Bozkurt gemisi batar ve 8 Türk denizcisi boğularak ölür. Ertesi gün, İstanbul’a gelen Lotus gemisinin kaptanı tutuklanır ve Türk mahkemelerince 80 gün hapis cezasına çarptırılır. Lotus gemisinin kaptanının karşı çıkışları sonucu dava, Lahey Sürekli Adalet Divanı’na intikal eder. Lahey Sürekli Adalet Divanı, 7 Eylül 1927′de, Türkiye’nin hukuka aykırı davranmadığına karar verir. Bu kararla birlikte ”Geminin adı ve Türk milletinin milli simgesi, Türk özgürlük ve bağımsızlığının timsali olmasından ötürü”, Türk heyetine, Atatürk’e verilmek üzere tunçtan bir Bozkurt heykeli armağan edilir. Bu davadan dolayı, dönemin adalet bakanı Mahmut Esat’a, Atatürk tarafından Bozkurt soyadı verilmiştir.

    HEYKEL GÖZDEN UZAKLAŞTIRILIYOR

    Adı geçen Bozkurt heykeli 1968 yılına değin Anıtkabir’de sergilenmiş, 1968′de Samsun’da Gazi Müzesi’nin açılmasıyla Atatürk’ün birçok özel eşyası ile birlikte Samsun’a yollanmıştır. Bu Bozkurt heykeli 1978 yılına dek Samsun Müzesi’nde sergilenmiş, fakat CHP iktidarının baskıları sonucu (bu baskıda devrin imar ve iskan bakanı Ali Topuz hayli etkin olmuştur) müzenin deposuna atılmıştır. O günden sonra da heykeli bir daha gören olmamıştır.

    VE HEYKEL YENİDEN KEŞFEDİLİYOR

    Konu hakkında araştırmalar yapan Türkiye Gazetesi muhabiri Kemal Çapraz, heykelin izini sürer ve Samsun’daki Gazi Müzesi’nde bulunduğunu öğrenir. Müze müdürü Mustafa Akkaya’dan bilgi almak ister. Müdür böyle bir heykelin bulunmadığını söyler. Kemal Çapraz, bozkurt heykelinin müzenin deposunda olduğunda ısrar eder ve nihayet heykel depoda bulunup gün ışığına çıkarılır. Fakat müdür bey, akmazsa damlar misali yine zorluk çıkarmak ister ve heykelin fotoğraflarının çekilmesine izin vermez. Lakin acar gazeteci Kemal Çapraz bakanlıktan aldığı yazılı izinle heykelin fotoğraflarını çeker.

  123. derya nur diyor ki;

    kendini biş sanma derler ya hani işte öle…bazen hiç düşünmezler ya şu annemiz veya babamız bizim dertlerimizi dinleyip yada yaptıklartımızı hemöen boş görüyorlar.aslınabaksalar kiiii ne kadar çook şey yapıyoz.biz kendimizi kendimiz yönetiyoruz.bazende çok sıkıcı oluylar hayatlarını anlatıyolar biz senin yaşındayken onu yapıyorduk böle oldu böle bitti gibi habire kendilerini bizim yaşımızdaki hallrerini antıp duruyolar.neden anlatıyolar kiii….sanki bize dert :pyani bide hani böle alırlar karşılarını konuşmalrı yokmu sanki bayılacak gibi olum.benim müiğim ancak beni ilgilen dirir.kimse bana bunu dinle diyemez ben rapçiyim rapçi kalcam okadar.bana deil ssadece bir çoğumuza böle daha düzgün şeyler dinle örfünü adetini bırakma gibisinde…………..neye dediklerii de anlamsız yaşadıkları hayatta…..kendilerini yönetirler ama bizim yönetimede el atarlar……amannnnn sanki gelecek onların biz deil onlar yaşayacak………………..üffffffffffffffffffffffff!!!!!!

  124. B@B@ diyor ki;

    PARAMIZ YOK Kİ

  125. MEHMET SELİM ŞİMŞEK diyor ki;

    Çocukların televizyon ve bilgisayar bağımlılığı, ülkemizde sayısı çok fazla bu bağımlılıklardan kurtarmak için kampanyalar düzenledim ve kimseden yanıt alamadım ve hayatların da en çok sevdikleri şeyin televizyon ve bilgisayar olduğunu gördüm ve insanlar televizyonu kendine bir arkadaş olarak görüyor. Haydi bütün bağımlılıklarla savaşmaya davet ediyorum. Saygılarımlar…

  126. derya nur diyor ki;

    hadi millet ülke bi yana okul önünde uyuşturucu satıyolardı…kim ne bilirler belli olamazdı ama het,rkes meraklı tabiiii!bu ülkeden bi şe olmaz arkadaş ya ne okulu okul deil nede bi devlet gibi deil….sadece para yemeyi bilir müdürler<okula kaydolurken yahut nakil gelirken mutlaka 100-300 ytl yi gözden çıkaracan bu mudur ya siz nasıl devletsiz!!!!(!)bu kadra olmaz her nsanın verecek o kadar parası yoktur belki kardeşim.ne bilon öle deil miiii
    bide üstüne yiyoo bide okul için para alıyolar onlarda ceben gandiiiii ya ne biçim ülke afedrsiniz boook gibi devlettttttttttttt

  127. irem diyor ki;

    Amerika’da 10 yıl önceki parayı şimdi götürseniz geçerli olur. Fakat Türkiye’de 10 yıl önceki parayı götürseniz adam yüzünüze bön bön bakar. (Denenmiş kanıtlanmış). Sana çok katılıyorum (Derya Nur). Ben bu sene başka bir okula gideceğim ve yeni okul için 1000 ytl para istiyorlar. Bu bir devlet okulu yani devlet okulumu yoksa kolej mi belli değil (eğitim konusundan değil ücret konusunda).

  128. melis diyor ki;

    AMAN BIRAKIN AB’Ye GİRMEYİ SİZ. İLK ÖNCE KENDİNİZİ DÜŞÜNÜN 3-4 İTLE UĞRAŞIYORUZ. GERÇEKTEN DİĞER DEVLETLER BİZDEN ALÇAKTA. SİZ BUNU GÖRMÜYORSUNUZ! BÖYLE BİŞİ OLAMAZ! HAYATIMIZI MAHFETMEKTEN BAŞKA NE OLABİLİR Kİ… SİZ SADECE KUKLA GİBİSİNİZ ABD NEREYE SİZ ORAYA. BİZE SORDUNUZ MU? GİTMEK İÇİN SONUÇTA SADECE SİZ YAŞMIYORSUNUZ! HEM HZ.MUHAMMET (s.a.v) EFENDİMİZ NE DEMİŞTİR; YAHUDİLER, HRİSTİYANLARI KENDİNİZE DOST TUTMAYINIZ. ÇÜNKÜ; ONLAR BAŞKALARININ DOSTUDUR. ONU DOST EDİNENLER BİLSİNLER Kİ ONLARDANDIRLAR! DEMİŞTİR. BELKİ BEN İSTEMİYORUM. AMA UNUTMAYIN Kİ SADECE BEN DEİL PEK ÇOK KİŞİ İSTEMİYOR AB’YE GİRMEK Kİ AYRICA HERKES DE BENİM GİBİ DÜŞÜNMÜYOR OLABİLİR! SONUÇTA HERKES FARKLI GÖRÜŞLERE SAHİPTİR.

  129. Mehmet diyor ki;

    buraya fikirlerini yazan iki üç …… mahluktan başka benimki sizin çağdaş demoktatik atatürk yolunda yobazlaşmış tek çizgide farklılık olmayan fikirlerinizden sizi kurtarmaya geldim umarım bu mesaj silinmez.Şunu bilinki bizim 20 yıl sonraki neslimiz fuhuş manyağı,vs den başka bir şey olmayacanı biliyorum.(ben boğaziçi mezunuyum.)bu batı özentisinden dolayı oldu ve bunu hızlı bir şekilde tv aracığıyla oldu.2.;
    ÇAGLAŞMAK SAPTI……3;
    Düşünün eski mısır asırlar önce tarım kürek vs ile yapılırdı,bu uygurlardada böle hititlerdede böle uygurlar mezopotanya,selçuklu,osmanlı ki,istanbul fetedilene dek neden hiç değişmeden kaldı çünkü bu medeniyetlerin bildikleri bir şey vardı. hııı bütün bunların ne ilgisi var bu sitede;onlar gelişince neler olucanı biliyorlardı.mısıra bakın sapanlarlalardı olabilir ama o kadar gelişmiştiki ama sonnda helak olup gittiler şimdi amerikada otle ama bu sefer kıyame onlar bizide yanlarına çekiyor.onlar dinsizleşiyorlar.biziide buduruma sokuyorlar .ve bazıları bunun yaverlini yapıyorlar şu devirde yapçanız az şey kaldı imanınızı kurtarın belki bu meajı okuyup silceklersiz bunuda biliyorsunuz

  130. ozanyavuz38@ diyor ki;

    Bakıyorumda şunlara şaşıyorum zengin babaları sayesinde lüks arabalarla gündelik sevgili geyiştirenlere kızıyorum banane diyemiyorum işte takıyorum kafama bölüyorum uykularımı çünkü bu gençlik bizim gerekirse_vuruluruz

  131. mehmet diyor ki;

    arkadaşlar duydunuzmu sayın milletvekillerimizden biri milletvekillerinin bir yılda emekli olması için önerge vermiş ne güzel dimi millet 60 yaşında emekli olsun üç kuruş maaş alsın onlarda bir yılda olup milyarlar alsın ne mutlu bize
    NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE

  132. öztürk diyor ki;

    bence çok güzel bi fikir.düşüncelerimizi böyle özgürce dile getirmemiz iyi tabi ama işe yaramıyor ki sadece konuşuyoruz:(

  133. öztürk diyor ki;

    eee onlar yüce milletimizin vekilleri tabi çok yoruluyorlarya bizm için bir yılda emekli olsunlar tabi!!!!!!

  134. cheguera diyor ki;

    faşizim kötü kolla götü

  135. cheguera diyor ki;

    sizler emektar halkımın haklarını yemeye devam eden siz faşistler sizden korkmyoruz haklarımızı size karşı sonuna kadar savunacagız ernosto che guera

  136. GÖKHAN42 diyor ki;

    ARKADAŞLAR DUYDUNUZMU YUNANİSTANDA MİNARELERİN BOYUNA KISITLANA GELMİŞ…… OYSAKİ ONLAR BU KANLA, CANLA ALINAN TOPRAKLARDA İSTEDİKLERİ KİLİSEYİ İSTEDİKLERİ BOYUTTA YAPABİLİYORLAR. BUNA BİZ SESSİZ Mİ KALACAĞIZ. HAYIR KALMAYACAĞİZ, KALMAMALIYIZ…

  137. ismilazım diil diyor ki;

    çok güzel bi fikir ama daha duwara bi yazı yazamadm
    bana bi yol gsterin bende duwara yazmak istyorm böylece herkeze önerrm

  138. muammer diyor ki;

    Herkes bunu unutmasın türkiye bizim değil bize emanettir. atalarımızın kan döktüğü toprakları bizler parayla satamayız. VATANA SAHİP ÇIKALIM.

  139. Kara kadere inat yaşayan kız diyor ki;

    Tekrar yazıyorum. Araştırmalarımın sonucunu bugün bir süzgeçleyip, yazmaya kararverdim. Artık her siyasiye inanmamaya karar verdim. Bunlar kısa ve yapayacakları şeylerle halkı kandırmaya çalıştılar. Nitekim; başaramadılar. Halkımız eskisi kadar siyasilere inanmıyor ve haklılar. Ben artık kafamda hürriyet düşmanlarının maskesini kafamda düşürdüm. Ve kime oy vermeyeceğime karar verdim. Türkçe yazım kurallarına uymayan içerik düzenlenmiştir. ;)

  140. gülfidan kartal diyor ki;

    hayatı severdim eyer seçme şansım olsaydı ama birileri kural koymuş bizde uyuyoruz uymak zurundayız naden çünkü uymadıkmı etiket hazır bayana bi ayrı bay olana bi ayrı sanki bizim hayatımızı yönetmek zorundalar biz bilmiyoruz yaşamasını özellikle ben isyan ediyorum herkese herşeye yeter diyorum siz ne dersiniz

  141. alev diyor ki;

    Başımız dik gözümüz pek. Biz sözde çevrecilerin daniskası olanlar var ya onlardanız. İnsanların daniskasına selamlar olsun…

  142. rapçi(milliyetçi,almanyaya,ingiltereye,rusyaya DÜŞMAN) diyor ki;

    arkadaşlar!ßis yanı Osmanlıların torunlarıyız ki;onların zamanındada akdenizde ticaret yapanlaradan vergi almıyorduk ve bu yüzden ekonomik çökmüş ilerleyememiştik ….şimdide almıyoruz ve hala ekonomik durumlarımız çook iyi diyemeyizz!ßunu pek çook insan biliyor fakat ßirimiz bile isyan etmiozz! artık isyan edlim bu dizen nie böyle diyerek!ßizi ßölmek isteyenler var onlarda ingiltere,almanya,rusya gibi şimdiki ismi ise PKK anlayalım.yaşım 14 ama bazı insanlardan daha çok şey biliyorum….:d

  143. DENİZ FENERİ BİLE KARANLIK diyor ki;

    Öyle bir düzen bekliyor ki bizi… Artık üniversitelerimizde bile akp hükümeti kafamıza kafamıza vurmaya başladı. Bir müdür gelmiş, başı açıklara farklı bakıyor, “bu sınıfta alkol kullanan var mı?” diye sorabiliyor ve var diyenlere akp bakısı yapabiliyor, mini etek giyeni herkesin içinde azarlayabiliyor ve ben o üniversitede okuyorum. AMA HAYIR: BEN BU DÜZENİN BİR PARÇASI OLMAYACAĞIM VE BU ADAMI ENİNDE SONUNDA HAKKETTİĞİ YERE GÖNDERECEĞİZ… O GİTSİN VAAZ VERSİN DERSLERE GİRMEYİ HAKETMİYOR HELE HELE SDÜ YALVAÇ MESLEK OKULUNA MÜDÜR OLMAYI ASLA HAKKETMİYOR.

  144. OSMANLI DEVLETİNİ SEVİYORUM diyor ki;

    Bu memlekette dededen kalma solcu zihniyetliler, saçı uzun, kulağı küpeli uyuşturucu müptelası, aydın geçinenler ve eli molotoflu, şehir eşkıyaları var oldukça huzur olmaz.
    Huzur için osmanlı kanunları gerek bize…

  145. Desperado girl diyor ki;

    Bence güzel. Ama ben tam yararlanmadım Arkadaşlarımda gördüm yapmış acayip birşey olmuş ya. bende yapacağım :D :D

  146. rapçi(milliyetçi)(,almanyaya,ingiltereye,rusyaya DÜŞMAN) diyor ki;

    kardeşim bende OSMANLI’yı seviyorum ama o zamanda aptal gibiydik şimdide……

  147. rapçi(milliyetçi)(,almanyaya,ingiltereye,rusyaya DÜŞMAN) diyor ki;

    düşünün kii o zamanlarda çıkarlarını düşünüyordu dış ülkeler şimide,bizim üstümüzden para kaznıyorlardıı şimdide,bizi payşacaklardı başarmayıncada bizim saflığımızdan yaralandılar ve bizi sömürdüler ve sömürüyorlarrrr!kimse diyemez sömüremzler !hayır akdenizi kullanıyorlar,karadenizi KULLANIYORLAR herkes bilmiyor!

  148. turan diyor ki;

    http://www.antiduzen.com/ataturk-islami-yok-etmek-istedimi1/17-agustos-depremi-bilinmeyen-gercekler/

    zamanınız varsa bi okuyun.17 ağustos depreminin iç yüzünü

  149. AYÇA TANRIVERDİ diyor ki;

    GELMİŞ GEÇMİŞ EN BÜYÜK DEVRİMCİ ATATÜRK!!!! AKP YE VE TÜRBANA HAYIIIIIRRRRR!!!

  150. gülfidan kartal diyor ki;

    hayat ne garip tv aç bir kanalda maç koskocaman adamlar bir topun peşinde öbür kanal magazin adı altında birsürü dedi kodu gençlere özenti veren saçmalık bi başka kanal siyaset neymiş türkiyenin iyiliğini istiyorlar hepsi birleşsede isteseya o iyiliği birbirlerinin kuyularını kazacaklarına bi başka kanal müzik adı altında sex vidyosu gibi kadınlığımdan utanıyom el kadar bez parcası üstlerinde şarkıdan çok cıbıldak vucutlarını gösteriyorlar AYIPPP BE nerde yaşıyoz türkiyede nereye gidiyo türkiye güzel memleketim insanları sapıtmış memleketim allah hayır eylesin sonumuzu

  151. turan diyor ki;

    Kahpece saldırıp askerlerimizi şehit eden teröristleri şiddetle lanetliyorum. ŞEHİTLERİMİZE ALLAH TAN RAHMET AİLELERİNE BAŞSAĞLIĞI DİLİYORUM. gülfidan kardeşim Türkiye yi bu hale c.-.p. ve onun zihniyetine sahip aydınlık budalaları getirdi.ağaç yaşken eğilir,bu zihniyet ağaca etrafına bakmayı değil hep havayı seyrederek büyüsün istedi,ve öylede oldu.Şimdi sevinsinler,okulda birbirini bıçaklayan eserlerine,benliğini ,özünü kaybeden ,dinini unutan eserlerine,4 tane roman okuyup ben aydınım diyen eserlerine şimdi sevinsinler.askere gitmemek için üniversitelerde yıllarını geçiren eserlerine,mezarlıkta mezar taşına oturup gitar çalan eserlerine şimdi sevinsinler.kedi kanıyla ayin yapıp,uyuşturucu tüccarlarının ayağını yalayan eserlerine şimdi sevinsinler……aha size aydınlık türkiye ,mideniz kaldırıyosa kaşıkla ye….

  152. milliyetçi(,almanyaya,ingiltereye,rusyaya DÜŞMAN) diyor ki;

    “AYÇA TANRIVERDİ”sizi tanımıyorum,bilmedim vede görmedim ama görmüş gibi oldum!söylesenize TÜRBANLI kadınlar insan değiller mi ?onları neden aşalıyarak yada küçümseyerek bakıyorsunuz?biz küçümsemeyiyoruz derseniz yanılıyorsunuz vede yalan söylüyorsunuz!!!türban kullanmak gericilik yada çağdışılık DEĞİLİDİR!insanlar dini için türban kullanıyorlar..bakın ben daha 14 yaşındayım ama sizin gibi düşünmüyorum..ben siden belki çok küçüğüm sözlerim için sizden özür dilerim ama bende büyüdüğüm zaman türbanlı olacağım..bu suç yada geri kafada olmak değildir!sakın aklınızdan bile geçirmeyin.düşünün üniversite okumuş olanlar bile türbanlı insanlarr!terbiyesizlik,ahlaksızlık yapmayıyorlar sadece dini gereği kullanıyorlar siz bence çok saçmalıyorsunuz!atalarımız,büyük büyük anneanelerimiz,babaanelerimiz,onlar türbanlı değilmiydi?onlar savaşlarda canlarını verirken bile tereddüt etmediii !!onlar türbanlı idi şimdi sizin gibi insanlar oldukça bu ülke asla ayakta duramaz ve son sözüm sizler sadece insanların batı kültürüne gitmesini isteryen vicdanlarına hiç sormayan ve asla ama asla sizden daha iyi olanlara tahammül edemeyen insanlar varken ülke zaten bitmiş ÖLÜ ADAM rolü oynarrrrrrrrrrr

  153. şeffaf ihaleler istiyoruz diyor ki;

    Şimdi mesela 10 gün sonra aramızdan biri, durup dururken 1 milyon lira sahibi olacak…
    Karayolları Genel Müdürlüğü 400 adet damperli kamyon, 100 adet paletli yükleyici, 130 adet paletli traktör, 160 adet greyder satın alacak.
    Bunların hiçbirini biz Türkiye’de yapamıyoruz. Avrupa firmalarının mümessili olan bir adam, Karayolları’nın eksiltmesine girerek, 150 milyon lira tutan bu siparişi kazandığı takdirde, aşağı yukarı cebine komisyon olarak, 1 milyon lira indirecek…

    Bu adam topluma nasıl bir yarar sağlamaktadır ki, karşılığında bizim vergilerle ödenen bütçeden 1 milyonu almaktadır?
    Makineleri yapan kendisi değil, makineleri çalıştıracak olan da kendisi değil… Kendisi sadece aracı… Yabancıların yaptığını bizim devlete satacak… Bu kadarcık bir iş için 1 milyon lira kazanç… Ve bu bizim sistemimizde kanunidir. Normaldir. Oysa bir anda, adam başına düşen yıllık milli gelirin bin mislini kesesine koymaktadır.
    Bozukluğun püf tarafını bilmem anlatabiliyor muyum?

    ***

    Kimseyi itham etmiyorum ama bu adam açıktan kazanacağı milyon için, 200-300 bin lira rüşvet verebilir mi?
    Bal gibi verir.
    (alıntı) dikkatimi çekti yayıyorum…..

  154. şeffaf ihaleler istiyoruz diyor ki;

    Görüyorsunuz ortada bu fakir, bu çıplak memleketi, büyük başarılara götürecek bir kafa patlatma yok. Ama bir anda milyon kazanma var. Bu para bu memleketin sırtından çıkıyor. Sonra bu parayı kazanan, elbet nüfuz sahibi oluyor. Cart curt ediyor. Partilere, devlet idaresine tesir ediyor.
    Bu düzeni düzeltmek ve gerçekten bir marifet gösterenlere prim ödemek gerekir.
    Türkiye’de bir âlim, bir araştırıcı, bir öğretmen, bir sanatçı değil de; bir komisyoncu para kazanıyor.
    Hem de kimden?
    Doğrudan doğruya devletten… Elbette suiistimallerin, dedikoduların önüne geçemeyiz.

    ***

    Bunları dile getirmek aslında muhalefetin, milletvekillerinin işidir. Onlar işlerini yapamıyorlar. Hatta kendi çıkarlarını bu usulün devam etmesinde buluyorlar. Biz de burada tek başımıza uğraşıyoruz. Ama sonunda mutlaka başarıya ulaşacağız.

    Not: 43 yıl önce yazılmış bir yazı.. 6 Nisan 1963 tarihli Milliyet ve “Taş Kitabı”ndan…

  155. gugukcu diyor ki;

    Gugukcu rumuzuuyla ne güzel yorumlar yapıyordum milliyet yaz duvaraya.Sitew kapandı mı.Yorumlarım çok mu agırdı.Kaldıramadılar mı…..

  156. gugukcu diyor ki;

    sayın yorumcu ve okuyucular Denizli de VALİ adlı bir dizi çevcriliyor.Ancak ondan önce ben Sıradışı vali ve denizli diye bir dizi yazımı edebiyet defteri.comda yayınlaYACAGIM.hEPİNİZİ BEkliyorum.Hem se bedava

  157. Deli Bekir diyor ki;

    Siz akp veya değişik dertlerdeyken, Yurt dışındakiler sizleri akp, chp, mhp diye bölüyor. Kim olursa olsun. Bu başta her biri kendi amaç ve ilkelerin de ama doğru ama yanlış Türkiye çıkarları için çalışıyor. Ama biz doğruya yanlış yanlışa doğru dediğimiz için Türkiye bir yerlere gelmiyor. Bırakalım çatışmayı gerçek olan bir birleşmeye kendi benliğimize dönelim.

  158. gugukcu diyor ki;

    ne sitenizi yorumlarım mı askıya alıyor?

  159. gugukcu diyor ki;

    Nasıl first lady olunur?Herhalde başına siyasi imge takmak..pahalı giysiler giymek ve protokolun arkasından dolaşmakla olunmaz.

  160. gugukcu diyor ki;

    AKP zaten 5e karşı 6 oyla kapatılmadı mı?Yoksa hukugu ben yanlış mı yorumluyoırum ki.Yarıdan bir fazkla oy uluslarası hukukta özellikle mahkeme kararlarında yeterli olur da.

  161. gugukcu diyor ki;

    eski yorumlarım da turkıyede ne deniz fenerine bir şey olur ne de notere demiştim.dediklerim çıkmıyor mu?Keşke haklı olmasam

  162. gugukcu diyor ki;

    15 ekim 2008 milliyette bir fo
    tograf yayınlandı.Bir akp milletvekilinin cenaze töreni.İk safha ünlü m
    illetvekili ELKATMIŞ la yakalama emri çıkmış aranan Yimpaş yönetim kurulu başkanı uyar.Aynı sırada Abdullah GÜL..İçişleri Bakanı Abdülkadir AKSU……Yeni pareti kurmaya çalışan Abdullatif ŞENER…Mehmet ALİ ŞAHİN ve daha ünlü kimler var kimler.Herhalde onlar UYARIN arandıgını bilmiyordu.Memleket Ne hale gelmiş.Basının her gün bu resmi basması gerekir ki unutmayalım.Golf oynadı diye birilerinin üstüne giden basının bu olayın üzerinde de devamlı durması gerek kanaatındayım.nE DERSİNİZ.?

  163. deniz eylem diyor ki;

    bizden olmayanın katli vacip der.gözü açık ama nedem kalbi kör.rakı haram diyor,insan eti yer.keleş aç kediler insanı boğar.

  164. deniz eylem diyor ki;

    onca şehidin vebali akp nin boynunda.yan gelip yatmadılar,toprak satmadılar.sizler bol keseden atıp,oturduğunuz yerde maaş alıp,kendilerini şehit eden şerefsizlere destek çıkanlarla,rakı balık yeyin diyede hiç ölmediler

  165. deniz eylem diyor ki;

    yok ya benim aklım ermedi bu akp ye kimse oy atmadım diyor.peki nasıl oluyorda %47 lik bir oyla tek başına iktidar oluyor.aklı eren biri varsa açıklasın.

  166. Jegraphy diyor ki;

    Tanıdığım 100 kişiden 5′i Akp’ye oy verdiğini söylüyor. Hadi bir 5 kişi daha vermiş ve gizliyor olsun. Geriye kalan 37 nerede… Bu blogda ilgili konulara yazanlardan da çok çok azı Akp yandaşı yorumlar yazıyor. Çok rica ediyorum, insanlar ne sebeple, ne düşünerek Akp gibi bir partiye oy verdiler açıklasınlar. Ve bir sonraki seçimde de verecekler mi?

  167. deniz eylem diyor ki;

    akp ye oy vermedik diyecekler ama yine korkarım sandıktan akp çıkacak.yani aynen kabus devam

  168. deniz eylem diyor ki;

    hey milletin vekilleri sizleri oraya yan gelip yatın diye yollamadı bu halk,ülkeyi parsel,parsel satın diye yollamadı.terör kaç gencin daha canını yakacak.ölen evlatlar sizin olmadığı içinmi bu kadar rahatsınız.

  169. deniz eylem diyor ki;

    akp için çok güzel işler yaptı diyenler bu ülkede işsizlik dahada arttı.üniversite mezunu kardeşlerimiz iş bulamıyor.ekmek aslanın ağzından,midesinden geçti nerdesin çıkaracak.emekliler kuyruklarda sersefil.hala tenceresinde çorba bile olmayan evler var.bu ülkede hala çocuklar aç yatıyor.okumak bir eziyet,mezun olduktan sonra iş bulmakta bir ölüm.evet akp bu ülkeye çok güzel şeyler yaptı kardeşim.on yıl geri gittik işte bunu yaptı.

  170. deniz eylem diyor ki;

    akp ergenekon diye bir şey çıkardı.kim akp karşıtıysa ergenekoncu oldu.türkiye de ne kadar akp karşıtı varsa ergenekoncu.yakında bu yazdıklarımız için bizide ergenekon soruşturmasına dahil ederler.akp siyah çarşaf kaplı elini çek ülkemden.

  171. deniz eylem diyor ki;

    yaşasın cumhuriyet.yaşasın TÜRK milleti,NE MUTLU TÜRK,ÜM diyene.NHE MUTLU laik,ATATÜRK çü milletime

  172. gugukcu diyor ki;

    türkiyede tarikatlar gercekten kaldırılmadıkca sandıktan hepğ akp çıkar.sagolsun bir A.B.D. vatandaş adayı tohumlar ıattı.Uzaktan kıs kıs gülmekte.Aracı olanlara yazıklar olsun.

  173. gugukcu diyor ki;

    Adamlar kadrolaşma yok diyor.Ama kilit noktadaki kamu görevlisinin hacı oldugunu söylemiyor ve listesini vermiyor.Hacıları kötülemiyorum.Ama hersey,in bir yeri ve zamanı varsonra bublar kimin parasıyla gitmiş bir açıklansa da ögrensek.Suudi daveti var mı?

  174. boran diyor ki;

    arkadaşlar ben oyumu akp ye attım neden-yıllardır aynı suratları görmekten bıktım. kimi anhtar salladı banka dolu parayı cukka etti kimi nerden bulduysa parayı 500 şirket kurmuş vs.vs.vs. şimdi akp yi de düşünmüyorum sebebi: pkk ve siyasi kanadına ve şehirdeki çakallarına sesini çıkarmadı çok özgür bıraktı ben o makamda rol oynamayan bi polat alemdar görmek isterdim ,herneyse sebebi, ben şimdi kime atarım diye düşünüyorum,kargaşa yaratmada duramayan baykal chp yi terkedip gitmedikçe chp ye ,siyaseti beceremeyen partiye yön veremeyen bahçeli gitmedikçe mhp ye. faşistliği, terörü, ve pkk yı bırakmadıkça dtp ye OY VERMEM.öyle birşeyle metedinki ben yönleneyim bi partiye.huzurlu ve kardeşçe yaşamanız dileğiyle saygılar…

  175. gugukcu diyor ki;

    Batırmadıgımız kutsal efsanemiz bir ergenekon kalmıştı.Nihayet ıonu başardık.Ne diyeyim şaşıyıorum

  176. deniz eylem diyor ki;

    ülkemdeki siyasetçilerin hepsi kendini kurtarma yada cebini doldurma derdinde.ne halkı,ne toprağı,ne ülkemin onuru,ne şehitlerimiz ve aileleri,nede bayrağımız umurlarıda.cepleri dolsunda.gerisi ne olursa olsun.

  177. mehmet diyor ki;

    haklısın deniz eylem, yakında bu yazdıklarımız için bizide ergenekoncu diye içeri alabilirler çünki gerçektende ergenekon davası ile suçlananların hepsi akp karşıtı kişiler akp nin gerçek yüzünü ortaya koyan kişiler. yani tümevarım felsefesiyle düşünürsek bizlerde otomatik olarak ergenekoncu oluyoruz. ne ise artık ergenekon daha suçları bile belli değil suç neki yargılayacaksınız bu nedenle mahkeme sürecini çok merak ediyorum belki içlerinde suç işlemiş olanlarda olabilir ama bir çoğunun masum olduğuna inanıyorum ben.hep beraber görücez yargılama sürecinin sonucunu.

  178. DEV TÜRKİYE diyor ki;

    > > 01 KASIM 2008 GÜNÜ SABİT TELEFONLARI SUSTURUYORUZ.
    > > BU DEMOKRATİK HAKKIMIZI KULLANARAK BİZİ SOYANLARA EN AZINDAN BİR GÜN BİLE OLSA DUR DİYORUZ.
    > > BU POSTAYI BÜTÜN TANDIIKLARIMIZA GÖNDERELİM
    > > UNUTMAAMIZ İÇİN TEKRAR BİLE GÖNDEREBİLİRİZ.
    > > TÜKETİCİ KORUMA DERNEKLERİNİN ÖNCÜLÜĞÜNDE 1 KASIMDA SABİT TELEFONLARLA GÖRÜŞME YAPMIYORUZ.
    > > BİR GÜNLÜK BU PROTESTO TELEKOMA OLDUKÇA AĞIR BİR CEZA OLACAK.
    > > BU POSTAYI BİR BAŞKA KİŞİYE GÖNDERMENİZ SADECE 2 DAKİKANIZI ALIR.
    > > VE BU 2 DAKİKA BİZLERE ÇOK ŞEY KAZANDIRIR.
    > > ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER.
    > >
    > >
    > > Bir ev telefonundan 3.90 YTL lik görüşme yapılıyor. Telefon faturasının TOPLAM tutarı 19.25 YTL oy oy oy bu ne. Bu ne biliyor musunuz? Kış uykusuna pardon kış uykusuna değil koyun uykusuna yatırıldığımızın aslında yattığımızın resmidir.
    > > Sabit ücret: 10,43 Ytl.. bu rakam her konuşsanda konuşmasanda faturana yansıtılıyor…
    > >
    > >
    > > Kdv matrahı : 14.54 bu ne anlam taşıyor vallahi billahi bilmiyorum.
    > > Katma Değer Vergisi : 2.62 üsteki kdv ile alttaki sanki aynı biri diğerinin kısaltılmış hali. Neden ikisi de kısaltılmış olarak yazılmamış. Yada ikisi de uzun hali ile yazılmamış
    > > Özel iletişim vergisi : 2.18
    > > ——————————————————–
    > > Toplam uyuma Parası : 19.25
    > >
    > > Aslında Telekom Panikte. Çünkü vatandaş uyanıyor. Sabit telefonlar birer birer iptal ediliyor. Bu nedenle reklâmlara başlamış Telekom. Ama yılda 2 milyar dolar kar yapıyormuş Telekom. ??????
    > > Şimdi ünlü komedyen standalp uzmanı bu özelliğini halkı kandırmak için kullanıyor. CEM YILMAZ bu işten iyi para kazanmışa benziyor.
    > >
    > > (YENİ NUMARASI 11811)
    > > Kontrol ettik, 118 den bilinmeyen
    > > bir numaranin ögrenilmesi icin en az 60 saniye gerekiyor. Yani 8
    > > kontor. Baska bir deyisle eski parayla dörtmilyonücyüzyirmibin TL.
    > > Bir numara ögrenmek için Lübnanli sirkete bu kadar para
    > > ödüyorsunuz. Türk Telekom Soygunu 118 ve 133 e dikkat !..
    > >
    > > Turkçede buna resmen soygun hatta dolandiricilik denir. Özel Türk Telekom Servisleri Servis Numarasi ve kontur fiyatlarini okuyun da milletin nasil gizlice soyuldugunu gorun .
    > >
    > > Bu numaralar 110, 112, 121, 122, 123, 124, 126, 154, 155, 156, 158 ‘ ‘ i ararsaniz ücretsiz 113, 153, 163, 166, 169, 174, 175, 176, 179, 180, 181 ‘ ‘ i ararsaniz 60 saniyede atacak bir kontur icin icin 72.000TL ..
    > >
    > > 185, 186, 187, 188, 189, 114, 117, 119, 130, 170, 171, 172, 173, 178, 182, 183, 184 ‘ ‘ u ararsaniz,15 saniye icin 288.000 TL.
    > >
    > > Simdi SIKI durun !.. 118 ‘ ‘ i ararsaniz 8 saniyede bir atacak kontur icin tam 540,000 TL, v! e 133 ‘ ‘ u ararsaniz 3.6 saniyede atacak bir kontur icin 1.200.000 TL,
    > > Dikkat ederseniz bilinmeyen numaralari aradiginizda dakikalarca
    > > bekletirler. Sürekli olarak banttan ‘ hatlarimiz dolu bekleyin ‘
    > > talimati verirler. Buna resmen dolandiricilik denir.. Turkiye ‘ ‘ de
    > > bilinmeyen numaralari sormanin bu kadar pahali oldugunu Kim
    > > biliyor? Insanlarin bilgilenmek icin kullandiklari ve dunyanin her
    > > yerinde bedava olan bu kamu yararina hatlarin fahis fiyatlarda
    > > olmasi talimatini kim verdi?.Bu yazidan sonra hala bilinmeyen
    > > numaralari aramak istiyorsaniz cebinize dikkat edin.
    > >
    > >
    > > Siz hala ‘ ALO ‘ diyebiliyor musunuz..? EKONOMIST dergisinde yayinlanan
    > > bilgilere göre Ev Telefonlarini Kapatma Zamani geldi. Türk
    > > Telekom ‘ un konusma ücreti/dakika 81.400 TL. oldu. GSM sirketlerinde bu rakam neredeyse benzer. 99.846 TL. Evden Cebi ariyorsaniz ödeyeceginiz 407.000 TL . Oysa GSM ‘ den evi ararsaniz dakikasi 297.521 TL. Yeni patron getirdigi ‘ Milli Güvenlik riski ‘ yaninda Türk Milletini de ‘ APTAL ‘ yerine koyuyor anlasilan.
    > > LUTFEN PROTESTO EDIN. BU MESAJI OLABILDIGINCE YAYARAK YENI FIYAT POLITIKASININ DA BILINMESINI SAGLAYIN…

  179. turan diyor ki;

    Sen karış karış adım adım
    Sahip olduğum vatanımsın
    Sen edirneden ardahana
    Bölünmez bir bütünsün
    Sen namusum
    Sen şerefim
    Sen onurum
    Şanlı türkiyemsin

    Sen ankara izmir istanbulsun
    Sen şehitler diyarı çanakkalem
    Sen efeler diyarı aydınsın
    Sen mevlana celalettin i rumi
    Sen hacı bektaş i velisin
    Sen medeniyetlerin beşiği şanlı türkiyesin

    Sen avrupa sen asyasın
    Sen diyarbakır sen şanlı urfasın
    Sen bingöl sen erzincansın
    Sen karacaoğlan sen pir sultan abdalsın
    Sen aşık veysel sen yunus emresin
    Sen mimar sinanın şah eseri selimiyesin
    Sen ulu camiler diyarı yeşil bursasın

    Sen fatihin sunduğu nimet
    Sen atatürkün kurduğu devletsin
    Sen gazi antep Adana antalyasın
    Sen sivas samsun erzurumsun
    Sen sakarya trabzon dumlupınarsın
    Sen necip fazıl sen yaşar kemalsin
    Sen türk kürt laz çerkez manav pomak romansın
    Sen azeri sen tatar sen kırgız sen kıbrıs sen gürcüsün
    Sen bileği bükülmez şanlı türkiyesin

    Kısacası sen sayamadığım
    Nice cihan devletlerinin pirisin
    Sen erciyes sen uludağ sen kaçkarsın
    Sen en büyük devlet yeryüzündeki cennetsin
    Sen yüce TÜRKİYE CUMHURİYETİ DEVLETİSİN.

  180. deniz eylem diyor ki;

    türkiye cumhuriyet i kurulduğu günden bu güne meclisimiz hiç bu kadar berbat bir duruma düşmemişti.adamlar terörist öcalan için oturma eylemi yapıp sonra meclise giriyorlar.yazık çok yazık.işte şimdi bütün şehitlerimizin kemikleri sızlıyordur mezarlarında.

  181. deniz eylem diyor ki;

    üç,beş çapulcu bu memleketi bölebileceğini sanıyorsa çok yanılıyor.bu memleket bizim istemeyen çekip gider,burası TÜRKİYE CUMHURİYET i bunu böyle bilin.asla değişmiyecek.

  182. deniz eylem diyor ki;

    akp ye zam yaptık beyler gözümüz.borcu,borcu olandan tahsil edemiyorlar bize çıkıyor fatura.güya zam aldı işçi,emekli,memur.kimi kandırıyorlar.zam cebimize girmeden göz dikip fazlasıyla aldılar.ohh afiyet olsun.gereksiz vekilleri besliyoruz mecliste

  183. timur diyor ki;

    inşallah öcalanı kazzığa oturturlar ve onun için oturanlarıda.şu vatan hainini imralıdan getirin anadoluya bakın ne güzel muamele yaparız.polisimizin ve askerimizin şehir teröristlerine karşı eli kolu bağlı,ha dağdaki ha şehirdeki ,ikiside terörist bunlar ,bu vatan hainleri insan değil kudurmuş köpek,imha edilmeleri gerek.YÜCE TÜRK MİLLETİ arkanızda sonuç ne olursa olsun sıkın kafalarına artık bu yılanın kafasını küçükken ezin.ama leşleri ailelerine teslim etmeyin,sabuna çevirin. (yarası olan ve teröristler gocunsun) TÜM TÜRK VATANDAŞLARI KARDEŞTİR .

  184. timur diyor ki;

    binlerce insanın katili vatan haini öcalanı,teslim alırken ,ne anlaşma yaptınızda hala yaşatıyorsunuz.açıklayın artık….Birdahaki seçime bağımsız vekil aday istemiyoruz,yasaklayın .vekllerin parti değiştirmelerini yasaklayıp,beğenmiyorsa bulunduğu partiyi istifa etsin,vekilli düşürülsün.bazı vatan hainlerini bidahaki seçimde görmek istemiyoruz……saygılar.

  185. deniz eylem diyor ki;

    adım kullanılarak kendi fikirlerini bana yamamaya çalışanlar olmuş.ben kendi fikirlerimi başkasının ismini kullanmadan yazabilecek medeni cesarete sahip biriyim.benim ismim altında yazı yazan kişiyi kınıyorum

  186. deniz eylem diyor ki;

    BENİM MERAK ETTİĞİM BİR DİĞER KONU.ZİHİNSEL ENGELLİ ÇOCUKLARIMIZIN BAKILDIĞI BİR YER VE BUNU İNGİNLTERE PRENSESİ ÇIKARIYOR ORTAYA.BİZE NE OLDU BÖYLE.KENDİ ÇOCUKLARI YOKMU BU ÇOCUKLARA İŞKENCE,TECAVÜZ VE DİĞER KÖTÜLÜKLERİ YAPANLARIN.EVLERİNE GİDİP ÇOCUKLARININ YÜZLERİNE NASIL BAKIYORLAR MERAK EDİYORUM.ÇOCUKLARINI KORUMAYADA ÇALIŞIYORLARDIR BUNLAR.KİMDEN KORUYACAKLAR Kİ.ZATEN EN BÜYÜK TEHLİKE KENDİLERİ.SAPIK BİR BABAYA,YADA SADİST BİR ASNNEYE SAHİP ÇOCUKLARIMIZIN ALLAH YARDIMCISI OLSUN.AFFEDİN ONLARI.ÇOCUKTUR ETKİLENMEZ.MİLLET VEKİLLERİMİZ UYANIN SİZLERDE ANNE,BABASINIZ.

  187. gugukcu diyor ki;

    Normal yaz duvara milliyet sahifesi niye açılmıyor….?

  188. gugukcu diyor ki;

    Yorumlarımı begeniyor musunuz?Devam edeyim mi?

  189. gugukcu diyor ki;

    Yoksa korkuyıor musunuz?Ben gugukcu dünyanın en büyük hukukçusu

  190. deniz eylem diyor ki;

    bugün 10 kasım.atamın ölümünün üzerenden 70 yıl geçti ama hala unutulmadı.acaba hangi siyasi lider ölünce bu kadar uzun süre ve bu kadar büyük bir sevgi ile anılır.atam sen rahat uyu bizler senin bize emanet ettiğin bu vatanın yılmaz savunucularıyız.

  191. milliyetçi(almanyaya,ingiltereye,rusyaya DÜŞMAN) diyor ki;

    arkadaş Atatürk öleli 70 yıl evet doğru..size bi soru neden normal bir mezarın içine deilide altı ve üsütü betonla kaplı biryerde yatıyor?dtp neden kaptılmıyor?neden avrupaya girmek hala istiyorlar?daha dün bizim arkamızdan vuran birinin yanında bizim ne işimiz war?dahada önemlisi kırmızı bültenle aradığımız birini yunanistan tüm ülkeleri gezme hakkı verdi ;)olacak şeymi?utanç tablosuuu……
    bizde ayağımızdaki ayakkabıyı bile avrupan alıyorsak biz çoktan fiilen girmiş oluyoruz.fakat TÜRKİYE nasıl gelişecekkk?yapılan hataların haddi hesabı yokkkk..ayrıca ülkemizin malları bir bir gümrürk kapılarından geri dönüyorrr?TÜRKÜN TÜRKTEN BAŞKA DOSTU OLMAZZZZZ

  192. deniz eylem diyor ki;

    milliyetçi rumuzlu arkadaşım yazdıklarına aynen katılıyorum.ab ye girmenin TÜRKİYE yi kalkındıracağınada inanmıyorum tüm değerlerimiz ab ayağına bitti.ab felan palavra TÜRKİYE CUMHURİYETİ ni etiketleme çabasıdır bu. birileri kazanacak ama bu TÜRK halkı olmayacak.

  193. serdar ışık diyor ki;

    yazduvara dye bi yer varmış duvar varmış orya yazıp çiziyor ve kaydediyormuşbiliyormusunuz

  194. Elina utku nil diyor ki;

    Süper ya. Bayildim tebrik ederim

  195. deniz eylem diyor ki;

    ab ye uyum paketi adı altında terör örgütü lideri öcalanı besliyorlar.amerika birleşik devletleri ırak a girip saddam ı yakaladı ve hiçbir şeyi düşünmeden astı.biz neden besliyoruz.idam insanlık dışıysa abd gibi elektirikli sandalye yada gaz odası kullanın.onlar yapıncamı insanlık için oluyor.evlatlarımızın,kardeşlerimizin toprağa konuşlarını ne kadar daha seyredebiliriz.iktidar partisi ve muhalefet partileri türban biraz soluklansın siz bu konuyla yorun kafalarınızı.

  196. gugukcu diyor ki;

    Müjde müjde 207 temmuz ayındaki risotto rezaletinin baş kahramanı istanbula vali atanmak üzere.Googleda risotto rezaleti yazın ve kim kastettiğimi öğrenin.

  197. eda diyor ki;

    atatürk hiç ölmedi o hep benim içimde mustafa filminden sonra ona bikere daha aşık 0oldum atam izindeyim gerekirse şehit olup yanına gelirim

  198. eda diyor ki;

    atam sen rahat uyu biz geleceğin polisleri varken düşman uyuyamaz sırtları yatak göremez,

  199. milliyetçi(almanyaya,ingiltereye,rusyaya DÜŞMAN) diyor ki;

    KRİZZ!.. aslında kriz diye birşey yok!hatta bu kriz bizim krizimiz değil!peki neden bizi etkiliyor?çünkü ;bankacılar,iş adamları bunu bahane ederek işçi çıkarıyorlar…aslında bunu çıkarları için yapıyorlar…hadi diyelim kriz gelip geçici ama bu ülkede birileri çalışmak zorunda yoksa ”iş olmazsa AŞ olmazz”
    bu konu bi yana birde türban meselesi..evet ben bir milliyetçiyim ama insanların dini özgürlükleri ve türban takmaları nedeniyne dışlayamazsınız.din ve devlet işi ayrıdır.sizce de öyle değil mi?ama bazı insanlar bunu siyasi simge gibi algılıyorlar..aslında değil,bizim özümüzde kültürümüzde yok mu türbanlı kadınlar?peki onları neden çağ dışı,görgüsüz,ahlaksız diye adlandırıyorlar?!siz HİÇ NAMAZ KILDINIZ MI?–müslüman mısınız? evet.–peki ne kadar müslümansınız? buna nasıl soru?–basmayağı,müslümanlığınızdan bahsediyorum.. rica ederim bu konuyu konuşamyalım–peki benden kaça bilirsiniz ama ALLAH’TAN ASLAAAAAAAAA………..BUNLARI YANLIŞ ANLAMAYIN ben sadece yorum yapıyorum..

  200. eda diyor ki;

    sinan sana olan sevgimi gör artık

  201. deniz eylem diyor ki;

    Sayın Melih Gökçek beyefendi; kendinizi temize çıkarmak için orada bulunmayan bir insana nasıl saldırdığınızı gördüm. Sorulan sorulara kaçamak cevap bile veremediniz. Sayın Kemal Kılıçdaroğlu’nu kutluyorum. Bir rakibi daha nakavat oldu. Söz çevirmekle dürüstlüğünüzü kanıtlıyamazsınız. Önce kendinize dürüst olun. Karayalçın korkunuzu da aşın. Öyle orada olmayan insanların aleyhinde konuşarak mı kendinizi aklamayı düşündünüz? Yazık, çok yazık. Kendini savunmak için orada bulunamayan insanlar aleyhinde konuşmak hiç bir kitapta yazmaz.

  202. gugukcu diyor ki;

    Temelin birini Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı yapmışlar. Gazeteciler bir gün kendisine benzinin niye pahalı oldugunu sormuşlar. O da cevap vermiş: ”Benzin fiyatıyla ilgilenmiyorum. Arabayı hanım kullanıyor.”

  203. gugukcu diyor ki;

    Bir gün kendi aramızda yolsuzluk ve rüşvet konusunda memurlarımla açıkça konuşuyordum. Bir köylü vatandaş duymuş olacak ki BİZE HAYRETLE ŞÖYLE SORDU: ”Bir de şeherlisiniz. Yolunuz mu yok. Bizim köyde asfalt bilem var.”

  204. gugukcu diyor ki;

    Valliler karanamesi çıktı. İkazlarım sayesinde İstanbul’a risotto bulaşmadı. Merkeze alınan valilerin çoğu ise AKP düşüncesinde ve yanlısı. Neden merkeze alındılar acaba hiç düşündünüz mü? Çünkü devlet temsilcisi olmalarına rağmen yönetimde ortakları var. İller de asker var. Adliye var. Devletin vali muavinleri var. Bu yüzden çok isteselerde güvenlik kameralarının önünde neredeyse striptiz yaptılar. Bazı önlemedikleri işler de AKP’nin işine gelmedi. Bu yüzden merkeze çekilmek zorunda kaldılar. Bir kaç tanes ise Devletin valisi olduğu için merekeze çekildi. Bunlar arasında Çanakkale ve Sinop valisini sayabiliriz. Devlet valisi olmak kolay değil. Hatta vallilk bile ipte oynamak gibi. Her an fincancı katırlarını ürkütürsünüz. Sinop valisinin canı sıkılmış olacak ki gitti AKP’li belediye başkanının çevreye zararlı diye otelini kapattı. Rize valiside türbanlı ögrencilere ödül vermek istedi. Ama gücü yetmedi. Şimdiş bir AZ BİR ŞEYLER ANLADINIZ MI? Bakalım yeni gelenler ne yapacak. Aksi takdirde kömürleri sırtlayıp vatandaşın evine koysalar bile merkeze gitmekten kurtulamazlar. Benden söylemesi.

  205. gugukcu diyor ki;

    Erdoğan ISPARTA BELEDİYE BAŞKANINI yeniden aday göstermiyormuş. İsabetli olur. Millet ak masaya yardım yapa yapa bıkmıştı da.

  206. gugukcu diyor ki;

    Merkeze alınan valilerin çogu AKP’nin valisi olmak için sadece hacı olmanın yetmediğini anladılar. Ama çok geç anladılar. Sözüm AKP yanlısı olmayan Çanakkale ve Sinop valileri gibi valilere değil. Onlar kendilerini bilirler.

  207. gugukcu diyor ki;

    Çıplak ayakla sıcak tavana çıkan ve güvenlik kameralarının önünde soyunan, lise önünde talebelerle muhatap olan vali bulmak çok kolay. Ancak vali gibi vali bulmak çok zor. Çünkü devlet memuyru yetişmiyor artık. Parti memuru yetişiyor.

  208. gugukcu diyor ki;

    Denizli’de 2003 yılında İl Hukuk İşleri Müdürlüğü yaptım. Rahmetli Recep YAZICIOĞLU’yla hemen hemen her gün beraber oldum. Duydum ki Vali dizisi Ocak’ta yayınlanacakmış. Orada ters gördüğüm şeylerin doğrusunu bu sahifelerde bulakacaksınız. Her diziden sonra. Lütfen Yaz Duvara Milliyet sitesini gerçekleri öğrenmek için takip edin.
    Saygılar.
    Metin ŞAHİN.
    Isparta’da oturan Denizli Emekli İl Hukuk İşleri Müdürü

  209. gugukcu diyor ki;

    Görevde olan valilerin en hası Çankırı’dan Isparta’ya atandı. Umarım Isparta kıymetini bilir. Çok çalışkandır. Isparta’da bir şeyler yapacağına eminim. AKP Isparta’da ağırlıkta. Umarım sayın başbakan valiyle uyum sağlayacak birini AKP belediye başkan adayı yapar. Metin ŞAHİN. Isparta’da mukim emekli Denizli İl Hukuk İşleri Müdürü.

  210. gugukcu diyor ki;

    Bütün devlet yetkililiklerine, başta Diyanet Başkanlığı olmak üzere soruyorum: Zemzem suyu hala akmakta mı? Diyanet kuşkulu bir genelge yayınlamıştı da. Yoksa hacıların getirdiği zemzem suyu degil mi? Gerçekler için neden etraflıca bir araştırma yapılıp sonuç kamuya duyurulmuyor? Yoksa bir şeylerden mi çekiniliyor?

  211. gugukcu diyor ki;

    Risotto rezaleti son kararnamede tasvip görmedi. Yoksa İstanbul’a da götürecekti. Buna da şükür diyorum. En yakın vali kararnamesini bekliyorum. Uyarılarımı yapmak için. Ne güzel değerli Milli eğitim Bakanlığı müşteşarı değerli kardeşim Muammer YAŞAR ÖZGÜL de yerinde kaldı. Umarım genç olduğu için uzun müddet bu görevde kalır.

  212. gugukcu diyor ki;

    İlk defa Cumhurbaşkanının atama tasarrufu hakkında idare mahkemesi yürütmeyi durdurma veriliyor. Son söz Danıştay’da bitecek. Ancak bu bir ilk ve başlangıç. Ne güzel. Artık Cumhurbaşkanı tasarrufları da idari yargıya gidebilecek. En azından vicdan sorumlu olacak.

    Özür dileyen aydınlara yapılan doğrudan ve dolaylı baskıları anlayamıyoırum. Çorum, Kahramanmaraş hatta Çankırı ve hatta tanık olduğumuz 1955, 6-7 Eylül hadiselerinden de mi özür dileyemeyeceğiz?

    Danıştayca da Cumhurbaşkanı’nın tek atama tasarrufunun nihai olarak ipltal edildiğini düşünelim. Hukuken ne sonuç verir. Hiç bir şey. Çünkü Cumhurbaşkanı tek olarak yaptığı atama tasarruflarından sorumlu degildir. Uygulama olanağı da yoktur. Anayasa değişmediği müddetce. Bilmem Sabih KANADOGLU ne düşünür? İyi bir hukuki tartışma konusu bence. Uğur DÜNDAR bunu görev olarak üstlenmeli.

    Bu sırada Cumhurbaşkanı’nın tasarrufları konulu bir açık oturum ne seyirci çeker? Düşünebiliyor musunuz?

    Şöyle mi denmek isteniyor birileri tarafından? Özür dilenecekse bizler dileriz. Aydınlar dileyemez? Bu size neyi anımsatıyor?

    Sinop da bir yüksek görevli ile çalışmıştım: 29 Ekim’de bir tek kendilerinin balo yapacağını düşünerek bütün yapılacak diğer baloları iptal etmişti. Acı ama gerçek.

    Ülkemizde kriz mi keriz mi var? Anlaşılmıyor doğru dürüst.

    Kadrolaşma da bir işe yaramıyor. Çoğu merkeze geri dönüyor. Kadrolarda çürük çıkıyor ve ne yaptığını bilmiyor. Demek ki neymiş. Akıllı uslu olup ne oldum delisi olmamalıymış.

    Şaibeyi kaldırmak için önce bu ak masaları kaldırmak yerinde gibi geliyor bana.
    Gökçek belki ak masa kurmadı ama sayaç kasa buldu. İşte masa, işte yasa.
    Gökçek; sen bu belediye işlerinden eline çek. Yoksa işler hiç iyi gitmeyecek.
    Türkiyenin en iyi yorumcusu kim? Hukukçu mu? Gugukcu mu?

  213. gugukcu diyor ki;

    Aslında Anayasa Mahkemesi ve Danıştay arasında yetki ve görev gaspı yok. Sadece bakış açıları farklı. Örnegin Danıştay Nüfusu 2.000 altına düşmüş, ancak en az beş yıldan beri belediye hizmeti veren beldelerin idari istikrar nedeniyle tüzel kişiliklerinin devamına karar verebilir. İdari istikrar diye bir şey vardır beyler. İdare işlemleri yaz boz tahtası degildir. Ayrıca Danıştayın ve idare mahkemelerinin bir üstünlüğü de yürütmeyi durdurma yetkisidir. Anayasa Mahkemesine bu yetki yasalarla VERİLMEMİŞTİR. gUGUKcu olarak dikkatinizi çekerim. Memlekette ne gugukcular varmış degil mi? Ben hep varım.

    Sonra nedir o nitelikli çogunluk. Bütün dünyada mahkemeler bütün kararlarını salt çoğunlukla verirler. Nitelikli çoğunluk yasa düzenlemesi kellem yekundur.

    HİÇ DÜŞÜNDÜNÜZ MÜ AVRUPADA RAHATLIKLA ÇALIŞABİLECEK VE GÖREV ALABİLECEK KAÇ TANE HAKİMİMİZ VARDIR. ARTIK HAKİMLERİN YETİŞTİRİLME USULU DE YENİDEN GÖZDEN GEÇİRİLMELİDİR. EN AZ 2 YIL AVRUPA MAHKEMELERİNDE STAJ YAPTIRILMALIDIR.

    oktay engin kim?Google da bu ismi yazın ve gerçekleri ögrenin.

  214. Emine diyor ki;

    Ben bulgaristan’da yaşıyorum. Bu siteyi yakindan takip ediyorum. Anavatanimin sorunlariyla ilgiliyim. Acikcasi bu ermeniler icin toplanan imza kanpanyasinin cok gerilerde kaldigi dusuncesindeyim. bu konunun ne olup olmadiginin etraflica ele alinmasini isyiyorum.

  215. Asiye diyor ki;

    kriz?

  216. gugukcu diyor ki;

    Niye telaş ediyorsunuz ki. Müslüman Obama ile Devlet başkanımız elele verek İsrail’i durdurur.
    Şunun şurasında üç hafta var.

  217. gugukcu diyor ki;

    Sayın Sabri ARAS’tan alıntıdır.
    Çok zeki bir vali. Cumhuriyetin ilk yıllarıdır. Karaçarşaf yasaklanmıştır. Ancak bi vilayette haddinden fazla kara çarşaf giyen kadın vardır ve önüne geçilememektedir. Derken valinin aklına bir fikir gelir. Genelevden izinli çıkacak kadınların kara çarşaf giymelerini mecbur tutar ve bu emrini ilan eder. Hoperlorler vasıtasıyla herkes bu emri duyar. Sonuç bir hafta sonra Vilayette genelev kadınlarından başka kara çarşaf giyen kalmamıştır. Ne zeka ama.

  218. gugukcu diyor ki;

    teşekkürler sabri aras

  219. GUGUKCU diyor ki;

    AMAN TANRIM BU BENŞİM MEMLEKETİM Mİ?bU DENİZ FENERİ MİŞ SERBESTCE GEZEN?ÜYELERİ NİYE GÖZALTINA ALINMIYIR Kİ?yANLIŞIKLA BAŞKALARI MJKI GÖZALTINA ALINIUYIR?BİR ŞEYLER ÖRTMEK İÇİN?

  220. deniz eylem diyor ki;

    millet uyanın TÜRKİYE CUMHURİYET inde ne kadar aydın,çağdaş,laik düşünceye sahip insan varsa ergenekoncu ilan edildi.bu gidişle türkiye de sadece akp yandaşları ergenekona dahil edilmiyecek.baksanıza ergenekoncu diye göz altına alınan herkez akp karşıtı.birde açılım yapmışlar ergenekonla ilgili.alın size buda ergenekon açılımı olsun.

  221. deniz eylem diyor ki;

    (E)mekçi ,ATATÜ(R)K çü,(G)üvenilir,CUMHURİY(E)T çi,laikliğin savu(N)ucusu,ş(E)refli,a(K)p karşıtı,(O)nurlu ,önce vata(N)diyenler

  222. gugukcu diyor ki;

    Temelin birini Patagonya’da enerji ve tabii kaynaklar bakanı yapmışlar. O da her yapılacak eve bir ahır yapılmasını mecbur tutmuş. Böylece hayvanlardan elde edilen ahır gazıyla evler ısınmış ve bir daha üşümemişler. Ne zeka ama degil mi?

  223. gugukcu diyor ki;

    Bir ülkede devlet büyüğünün biri bir köylüye ünlü bir aktörün resmini göstermiş. ”Nasıl Benziyor muyum?” diye sormuş. Köylü bakmış utanarak cevap vermiş. “Tıpkı” demiş… ”Ancak traktör mü çarpmış ne??

  224. gugukcu diyor ki;

    başbakanımız multilinguist olmuş. Türkçe… İngilizce… İbranice… Kürtçe… Baksalım daha hangi dil ve lehçeler eklenecek. Gurur duydum. Ne güzel. Ne kadar çok dil olursa kültürümüz o kadar zenginleşir de.

  225. GUGUKCU diyor ki;

    Şimdi de mülki idare amirleri arasında YABANCI OLDUGUNU SANDIKLARI YERLERİN İSİMLERİNİ DEGİŞTİRME MODASI BAŞLAMIŞ.BAŞKA İŞLERİ YOKMUŞ GİBİ BİNLERCE YILLIK İSİMLERİ DEGİŞTİRMEYE ÇALIŞIYORLAR. BU KADAR DA FANATİKLİK OLMAZ. hazro KAYMAKAMINA BİR BAKIN DA ONUN GİBİ ÇUVALLAMAYIN SİZ DE. HALK NEREDE İSE İSYAN ETTİ. GEREKCESİ NEYMİŞ HAZRO YERİNE HANZO DİYORLARMIŞ. GEÇİN BUNLARI KARDEŞİM. İSMİNİ DEĞİŞTİRECEGİNİZE O YERLERİ KALKINDIRMAYA ÇALIŞIN. HANGİ DEVİRDEYİZ. ÇOK DİLLİ OLMAYA GİTMEKTEYİZ. BU NE PERHİZ BU NE LAHANA TURŞUŞU. SAYIN BAŞBAKANIMIZ BİLE KIZAR BU İŞE.
    DÜZELTME?AMAN YANLIŞ ANLAŞILMASIN DA. MULTİLİNGUİST ÇOK DİL KONUŞAN VE ÖGRENMEYTE ÇALIŞAN DEMEK. BAŞKA YERE ÇEKMEYTİN HAAA.. NE OLUR NE OLMAZ DA.

  226. Mustafa diyor ki;

    Bana anlamını açıklayacak biri varmı. Tv’de gazete’de vs. aydın, aydınlar, türk aydınları, alevi aydınları, kürt aydınları vs. diye bahsedilen şahıslar ne yapmışlarda aydın olmuşlar, O çok önemli mertebeye nasıl ulaşmışlar? Ben 14 yaşındayım, bunun anlamını merak ettim.

  227. GUGUKCU diyor ki;

    Gugukcu’nun yorumlarını beğeniyorsanız yorum atın. Bekliyorum. Üstü açılmamış yorumlarım var.

  228. DEV TÜRKİYE diyor ki;

    Guguk kardeş. Yazacak çok şey var ama bura yavaş işliyor ve bazı yazılar yayınlanmıyor.güzel bir yer vardı onuda tehtit ,küfür ve baskılarla kapadılar (antidüzen.com).yazdığımız bi cümle 1 hafta sonra yayınlanıyor veya hiç yayınlanmıyor.vatandaşa bu hak verilmeli.fakat, (vatan düşmanları ve bölücüler hariç) diye düşünüyorum….saygılar ….. bi haftaya bu yazım belki yayınlanır ……

  229. milliyetçı(ingiltereye,almanyaya,rusyaya düşman) diyor ki;

    ülkeyi mahvedenler bu ülkenin başında olanlar

  230. Deniz Eylem diyor ki;

    Sütten çıkma ak kaşık olan akp hükümeti, deniz feneri dosyasını hiç edecek gibi görünüyor. Seçim ayağına işsizlere eşya yada gıda dağıtana kadar, onları bu duruma düşüren olayları araştırsınlar. Beyler Türkiye’nin malı deniz misali şimdi yememek olmaz.

  231. Hasibe diyor ki;

    İnsanların tartıştıkları şeyi anlamıyorum… yok Akp bu, Chp şöyle iyi, böyle kötü! Yıllardır ülkemde tartışma programları, parti sürtüşmeleri var. Deli zırvalığı. Bu ülkenin başına hangi parti geldi ve içinde bulunduğumuz durumdan bizi sıyırdı. Tabiki de hiç bir parti. Yıllardr aynı noktadayız. İşte bu yüzden insanlar bilinçlenmeli. Bilinçlendirilmeli diye düşünüyorum…

  232. ÖZGE diyor ki;

    EVET HASİBECİM KESİNLİKLE KATILIYORUM SANA :)

  233. HASİİBBEE diyor ki;

    ERMENİLERDEN HANGİ ZİHNİYET ÖZÜR DİLİYOR? ÖZÜR DİLEMEK HATANI KABUL ETMEK DEMEK… OLMAYANIN HATAMIZI NEDEN KABUL EDİYORUZ?? ERMENİLER BİZDEN ÖZÜR DİLESİN ASIL

  234. Busem diyor ki;

    @Hasibe, sana katılıyorum. Ermenilerden özür dilemek asrın hatası

  235. Deniz eylem diyor ki;

    Yaptıkları işleri onaylamayıp, bu ne olacak diyen vatandaşına artistlik yapma diyen bir iktidar hüleyi ne kadar adil ve tarafsız yönetir anlamış değilim. Açılımı adalet ve kalkınma partisi olan akp adaleti bir köşeye bırakıp hamdolsun kalkındı.

  236. Deniz eylem diyor ki;

    hamdolsun kriz bizi teğet geçti diyen sayın başbakan;
    kriz oğlunuzun şirketlerini teğet geçti hamdolsun. onca işini kaybedenlere bir sor TÜRKİYE CUMHURİYETİ başbakanı olarak kriz onları nasıl geçmiş?

  237. gugukcu diyor ki;

    Ya neler oluyor. Milliyet yaz duvara’ya yazı yazdığım sitelerde jkişm arıza çıkarıyor. Korkmayın ve kızdırmayın beni. Yoksa yorum göndermem. Oysa ne de güzel yorumlarım birikmişti.

  238. Hakan diyor ki;

    Bence çocuklar ergenekon gibi kaçırılmalar gibi şeyler de çok sıkılıyor. Çalışamıyor ondan çok geride kalıyor. Kriz aslında fiyatların artmasından oluyor. Hiç kimse parasını harcamadığından kriz oluyor.

  239. ayaz diyor ki;

    sesimizi kim duyuyorsa duysun ve lütfen haykırıYORUM yalvarıYORUM af çıksın herkes elini vijdanına koyup kendilerini bizlerin yerine koysun çocuklar babasız annesiz kalıyor çok acı çok tahmin bile edemezsiniz allah kimseyi düşünmesin af istiyoruz affffffffffffffff okuyan yetkililer yardımcı olsun lütfen yardım edin

  240. ayaz diyor ki;

    yaw gündeme bu kadar haber çıkıyor hepsi boş neden duygularımızla oynuyorlar hepimiz perişanız lütfen yeter artık af çıksın bişeyler yapsınlar ülkeyi soyup satmaktan başka bişeyler yapsınlar her insan hata yapar nedir bu yaw çıkarıyosalar çıkarsınlar yeterrrrrrrrrr af istiyoruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuz

  241. Yahya diyor ki;

    Türkiye çok farklı ve bir o kadar da garip bir havaya girdi. Bilmem herkes farkında mı? Bence farkındadır. Yani şöyle bir örnek verebiliriz diye düşünüyorum: Evde herkes çok acıkmış, aşçıya “çok açız yemek yap yiyelim” diye seslenirler. Aşçı: “tamam”. Hemen mutfağa girer ve bir bakar ki makarnadan başka hiç bir çeşit yok ve bunlara seslenir: “size ne yemek yapayım?”. Bunlar hep bir ağızdan: “mantı” derler. “Mantı yok”. “O zaman karnı bahar yap” “oda yok” “karnı yarık olsun” “oda yok”. Aşçıya sorarlar “senin elinde ne var”. Aşçı: “makarna” der. “O zaman bize neden soruyosun tabi ki makarna yap” derler. Makarna masaya geldiğinde kimisi beğenir, kimisi beğenmez. Hatta bazıları “buna da şükür ya bu da olmasaydı ne yapardık?” derler. Elimizden geldiği kadarıyla birşeyler söylemeye çalıştık. Teşekkürler.

  242. BERFİN SILA diyor ki;

    Analar ağlarken teröristler gülüyor

  243. BERFİN SILA diyor ki;

    ağlamayın

  244. Yahya diyor ki;

    Dünyada genel anlamda daralma var ve göstere göstere geliyor. İster istemez bu durum Türkiye’yi yakından ilgilendiriyor. Bir tarafta insanlar ürün ne olursa olsun satmakta sıkıntı yaşıyorlar. Bir tarafta yine ürün ne olursa olsun herkes harcamalarını limon gibi sıkmış vaziyette. Çünkü alım gücü eksi 40 derece. Öte yandan rekabet çoğalıyor. İnsanlar alternatifsiz kalıyor. Ülkemizin başına seçilen insanları seçerken tombala çekiyoruz. Bul karayı al parayı benzetmesi gibi. O yüzden genel olarak seçim dönemi olsun, yediğimiz içtiğimiz şeyler olsun, giydiğimiz giyisiler olsun, kullandığımız malzemeler olsun, tükettiğimiz malzemeler olsun, hepsine ama hepsine çok itina ile dikkat etmemiz gerekiyor diye düşünüyorum.

  245. MUSTAFA ASLAN diyor ki;

    Bugün dünya hiç ummadığımız şekilde değişiyor.Teknoloji-bilim-felsefe artık akıl almaz boyutlara ulaştı. Fakat değişirken de bazı insani özelliklerimizi kaybediyoruz. Aşklarımızı sanal alemde yaşıyor, yüz yüze ilişkiler yerine artık bilgisayar ve cep telefonları tercih ediyoruz. Sanal alemi yaşamımızın değişmez bir parçası kabul ediyoruz. Beni teknoloji bilim felsefe sanat karşıtı olarak görmeyin bütün bunlar yaşamımızın önemli bir parçası ve insan olmanın getirdiği en önemli ayrıcalıklar. Fakat önemli olan bütün bu gelişme ve değişmelere rağmen özümüzü koruyabilmek. Çünkü insan toplumsal bir varlıktır ve sanal alemler insanı bu özelliğinden alıkoyuyor. Bu süreçte insan daha bencil, daha acımasız, daha çıkarcı bir kişiliğe bürünüyor ve kendini yalnızlıktan kurtardığını sanarken daha da yalnızlığa kendini itiyor. Bugün sanal alemlerin romeo ve juliet’lerden geçilmez bir hal alması bunun bir sonucu değil midir? Peki bu kadar romeo ve juliet?lerden kaç tanesi gerçekten aşkın ne demek olduğunu biliyor mu acaba? ?Gerçek sevginin ne demek olduğunu bilseler bile ilişkiler yüz yüze yaşanmadıktan sonra ne anlamı var ki?? diye soruyorum. Yorumlarınızı bekliyorum.

  246. Serkan bozkurt diyor ki;

    Ben demokrasi hakkında konuşmak istiyorum. Hepimiz demokratik geçiniyoruz; daha çok özgürlük adalet eşitlik istiyoruz ama demokrasiyle seçilenlere karsı yapılanları da destekliyoruz. Bunda bir tezatlık yok mu? Belki onlarda da aşırı yüklenmeler, haksızlıklar olabilir ama yanlışın çözümü yanlışla giderilemez.
    Onları biz başa getirdiysek yine biz alabiliriz onları görevden. Ama; bu derin işlerle değil, ağzımızdan düşürmediğimiz demokrasiyle olmalıdır. Eğer yüreğimizdeki demokrasinin gerçek amacı oysa (maşa olmak istemiyorsak)… Teşekkürler

  247. Berfin Sıla diyor ki;

    Size diyorum; ?Vatan elden gidiyor?. Uyumayın. Vatan, Türk yurttaşta değil, beynini yıkayan ???. Huzur, barış ve saire artık yalan. İstesen de.

  248. Serkan bozkurt diyor ki;

    @Berfın Bırakın Vatan elden gidiyor laflarını. Artık kımse yemiyor bunları. Öyle diyenlerin altlarından neler çıktı gördük….!

Yorum Gönder

(Yorum göndermekten lütfen çekinmeyiniz! Bu blogun sizin yorumlarınıza çok ihtiyacı var.
Yorum yazarken Lütfen Türkçe yazım kurallarına uygun yazınız.
Yazım hatası olan yorumlar yayınlanmayacaktır.)

Önceki Yazıyı Oku
« Dabülü ??






İnternet'te En hızlı ve Keyifli Şekilde Nasıl Dolaşırım?

Cevabı çok basit, Tarayıcınızı değiştirin. İnternet'de dolaşmak için Windows ile birlikte gelen Internet Explorer'a mahkum değilsiniz. Daha hızlı, kullanması çok daha keyifli ve gelişmiş özellikler sahip olan Firefox'u kullanın.

Firefox kullanarak:

  • İnternet'te daha hızlı dolaşın.
  • Geliştirilmiş özellikleri ile istediğiniz herşeye daha hızlı ulaşın.
  • Web tasarımcıların işini kolaylaştırın.
  • Herşey daha kolay olsun.

Bana inanmıyosanız Google'a girerek "En iyi tarayıcı hangisi" yazarak sonuçları görebilirsiniz.

Eğer hemen indirip kullanmaya başlamak yada detaylı bilgi almak istiyorsanız buraya tıklayın.